Enig - og på Nordpolet i Longyearbyen koster denne 140,-, så den har blitt husets hos oss.God til hjemmelaget pizza med Italiensk salami, tomat og 4 typer revet ost stekt på en steinplate. Men kanskje enda bedre alene. En av de bedre Barbera Alba vi har hatt på en stund.
Vis vedlegg 375044
Ca. En hundrelapp å spare på å flytte til Svalbard da. Tenkte seriøst på å flytt dit for noen år tilbake, etter ett par turer dit både på vinteren og på sommeren. Kona fikk lett jobb der, men det var litt være for en tulling som meg, med spisset kompetanse.Enig - og på Nordpolet i Longyearbyen koster denne 140,-, så den har blitt husets hos oss.
En fin plass for tullinger, og gode muligheter for fjernarbeid.Ca. En hundrelapp å spare på å flytte til Svalbard da. Tenkte seriøst på å flytt dit for noen år tilbake, etter ett par turer dit både på vinteren og på sommeren. Kona fikk lett jobb der, men det var litt være for en tulling som meg, med spisset kompetanse.
Takk for tips! Lagt på huskelista og søkte de opp for å se om det gikk an å besøke ved neste tur til Sør-Afrika - viser seg at jeg allerede har vært der... Ser ut som de har adresse hos og produserer på gården til Stark-Condé, som har en skrekkelig hyggelig café og uteservering. Vi spiste lunsj der etter å ha gått tur i Jonkershoek rett oppi veien.I disse dager hvor Pinot fra Burgund og USA blir dyrere og dyrere må man teste noe nytt. Kara Tara Pinot fra Sør Afrika. Leskende, ikke for varm frukt og beskjedent eiket. Knallkjøp til 235kr og latterlig godt litt avkjølt i denne varmen![]()
Kult! Hvordan er cab’ene til Stark-Conde? Keen på å utforske litt mer fra Sør AfrikaTakk for tips! Lagt på huskelista og søkte de opp for å se om det gikk an å besøke ved neste tur til Sør-Afrika - viser seg at jeg allerede har vært der... Ser ut som de har adresse hos og produserer på gården til Stark-Condé, som har en skrekkelig hyggelig café og uteservering. Vi spiste lunsj der etter å ha gått tur i Jonkershoek rett oppi veien.
Fabelaktig utsikt fra bakgården til Kara-Tara.
Vis vedlegg 376318
Ellers til trådens tema, nyter kvelden på balkongen. Land of Saints Chardonnay 2019
Vis vedlegg 376319
Kjørte bil så smakte faktisk aldri på noe derfra. God grunn til å dra tilbake kanskje?Kult! Hvordan er cab’ene til Stark-Conde? Keen på å utforske litt mer fra Sør Afrika![]()
Høres sånn utKjørte bil så smakte faktisk aldri på noe derfra. God grunn til å dra tilbake kanskje?