Dagens trening

12 km løpetur i Central Park med trivelig selskap på to hjul:)
AF05023E-6D49-4D23-8246-6571A09E605F.jpeg

Rolig gjennomkjøring av Toughest 2019 løypen før man løp hjem fra Kollen til Gyldenløves Gate. Tempo var ikke noe å skrive hjem om, men noterer meg at det ble positiv splitt og nesten 2 min/PR km raskere når jeg forlot kollegaene på parkeringsplassen i Kollen :cool:
160812

• Liker
Reaksjoner: Preacher og frj
Høstens mål ble oppnådd på lørdag, til tross for ankelbrudd i mai, nemlig gjennomført Stoltzekleiven Opp.
Det ble en solskinnshistorie fra start til slutt (bokstavelig talt, været var gnistrende flott), med ny bestetid. Dog lå tanken om hva som kunne ha vært, uten det forbaskete ankelbruddet, og murret. Men, det får bli neste høst!
Vis vedlegg 165410
Gratulerer og godt levert! Lørdagen var helt fantastisk, dessverre var fredagen litt fuktig, men det er et meget bra arrangement.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Høstens mål ble oppnådd på lørdag, til tross for ankelbrudd i mai, nemlig gjennomført Stoltzekleiven Opp.
Det ble en solskinnshistorie fra start til slutt (bokstavelig talt, været var gnistrende flott), med ny bestetid. Dog lå tanken om hva som kunne ha vært, uten det forbaskete ankelbruddet, og murret. Men, det får bli neste høst!
Vis vedlegg 165410

Bra jobba!

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Etter noen måneder med varierende treningsmengde er det godt å endelig begynne å komme inn i det igjen. En friuke i November ødelegger litt, men statistikken arbeides sakte opp igjen.
171982

• Liker
Reaksjoner: frj og Preacher
I jula fikk jeg treningslyst igjen etter litt over tre års treningsfri, startet med å vaske møllerommet sikkelig og nå etter helgas treningsøkt skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg ikke begynte før.
Ikke mye som slår følelsen av en løpeøkt. Også er det veldig tydelig at kondis er ferskvare, samme med løpsmusklaturo_O