Dagens sneakers

Sikkert bare jeg som er gammel. Men jeg nekter å tro at human race skoene hadde fått noe spess hype om de ikke hadde vært limited.
Det samme er åpenbart i forhold til de syrepissgule yeezyene.
 
FF8BC028-E8CA-4038-8596-D2465CAA09B5.jpeg
Selger et par splitter nye Nike Air Vapormax SE. Sjekk annonsen på marked - diverse! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: halkla
Så har eg kasta meg på sneakers eg også . Mulig tidlig 40års krise.
Vart kun gazelle og campus så kjører safe . Genialt av addidas å linke størrelser opp mot mondo str.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Anbefaler absolutt å prøve ut NMD/Ultra Boost/Yeezy. Eller boost sålen er vel egentlig hovedpoenget.

Faren min på litt over 50 syns de er kjempebehagelig, og han har problemer med kneet etter at korsbåndet røk.
 
Ser absolutt poenget med gode såler om en går en del. Har sett litt på en del i denne tråden, men då skal dei prøves først med mine spesialsåler ;)
 
Anbefaler absolutt å prøve ut NMD/Ultra Boost/Yeezy. Eller boost sålen er vel egentlig hovedpoenget.

Faren min på litt over 50 syns de er kjempebehagelig, og han har problemer med kneet etter at korsbåndet røk.
Boost er et helt fantastisk sålemateriale, enten det gjelder sneakers eller løpesko! Debuterte i halvmaraton (Oslo) i fjor med Adizero Boston 6, og følte de løp av seg sjæl. Tiden 1:36 er det vel nesten lov å skryte litt av også? :D Etter det har det blitt 3-4 par med NMD-varianter, som er for myke til løping, men jøye meg så behagelige til hverdagsbruk.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Hvordan er komforten på Hamburg sammenlignet med Gazelle - mtp. smalhet / høyde på vristen og stivhet i sålen?
Jeg har egentlig bare hatt dem på foten en gang. Men jeg syns de er ganske sammenlignbare.

Høyde på vristen vil jeg ikke synse FOR mye om, for jeg trenger mine ortopediske såler inni, så alle non-runners Adis er litt lave over vristen for meg. Jeg oppfatter dem dog som ganske sammenlignbare med andre tennis- og handballmodeller. Litt høyere enn Spezial kanskje, som jeg sliter mest med over vristen.

Knirkesåle er det på mine hvert fall.
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Samme her (Gazelle), men gikk systematisk tilverks - og all knirking er borte med litt masering med skokrem / fett på noen få plasser. :)
Jeg er litt anal på å rengjøre med tannbørste, men har aldri massert bort knirk.
Foretrekker definitivt gum sole, mot den hvite skiten på Gazelle.
 
2205414C-C597-41AA-AE5D-D640137BDD4E.jpeg


Nye sommersneakers. Noen som har tips om hvordan jeg kan holde hvitt, semsket skinn fint? Det blir definitivt finværssko dette.