Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Dagens sneakers

Reg.
5. august 2013
Sted
Oslo
Som selvproklamert sneakerhore, med like stor forkjærlighet for /// som den gjennomsnittlige russer, så ser jeg tiden moden for å få flashet noen fete sneaks her inne.
Begynner med disse:
NMD R1 Tech Earth
Kjør!
image.jpeg

Reg.
18. september 2016
Sted
Norge
Er skoa splitter nye på det bildet, skrubber du sålene med heksebrygg etter hver bruk, eller har du en annen besvergelse på lur for å holde det hvite hvitt? Jeg avstår ofte fra sko nettopp på grunn av hvite såler, da de har en lei tendens til å bli skitten-stygge etter et par dager i norsk vær og føre (asfalt, grus/gjørmeveier, skitten snø, grønske, etc) nesten uavhengig av årstid...

• Liker
Reaksjoner: halkla
Reg.
16. juli 2013
Sted
Noreg
Er skoa splitter nye på det bildet, skrubber du sålene med heksebrygg etter hver bruk, eller har du en annen besvergelse på lur for å holde det hvite hvitt? Jeg avstår ofte fra sko nettopp på grunn av hvite såler, da de har en lei tendens til å bli skitten-stygge etter et par dager i norsk vær og føre (asfalt, grus/gjørmeveier, skitten snø, grønske, etc) nesten uavhengig av årstid...
Melaminsvamp eller nanosvamp er trikset for å holde hvite såler hvite. Min erfaring i hvert fall.

• Liker
Reaksjoner: halkla
Reg.
5. august 2013
Sted
Oslo
Skoa har jeg hatt i et halvt års tid. Fasiten her er å ha såpass mange par at du aldri sliter ut noen:cool: Ellers har jeg ikke noe imot litt "patina" på sålene. Har faktisk en kompis som kaster seg ut i alle tenkelige søledammer iført relativt dyre sneakers, for å få vekk "ny-sko looken". Der er jeg definitivt ikke;)

• Liker
Reaksjoner: SoulG
Reg.
5. august 2013
Sted
Oslo
Foreløpig elendig aktivitet her. Når den dørgende kjedelige kjerringtråden om lamper pr nå har 134 innlegg(!), så synes jeg at det skulle være mulig å få dratt i gang noe her inne...
Liten utblåsning fra min side.
Dagens: NMD XR1 Olive Green Primeknit
image.jpeg

Sist redigert: