Dagens sneakers

Medlem
5. aug. 2013
Innlegg
236
Sted
Oslo
Som selvproklamert sneakerhore, med like stor forkjærlighet for /// som den gjennomsnittlige russer, så ser jeg tiden moden for å få flashet noen fete sneaks her inne.
Begynner med disse:
NMD R1 Tech Earth
Kjør!
image.jpeg
 
Er skoa splitter nye på det bildet, skrubber du sålene med heksebrygg etter hver bruk, eller har du en annen besvergelse på lur for å holde det hvite hvitt? Jeg avstår ofte fra sko nettopp på grunn av hvite såler, da de har en lei tendens til å bli skitten-stygge etter et par dager i norsk vær og føre (asfalt, grus/gjørmeveier, skitten snø, grønske, etc) nesten uavhengig av årstid...
 
  • Liker
Reaksjoner: halkla
Er skoa splitter nye på det bildet, skrubber du sålene med heksebrygg etter hver bruk, eller har du en annen besvergelse på lur for å holde det hvite hvitt? Jeg avstår ofte fra sko nettopp på grunn av hvite såler, da de har en lei tendens til å bli skitten-stygge etter et par dager i norsk vær og føre (asfalt, grus/gjørmeveier, skitten snø, grønske, etc) nesten uavhengig av årstid...

Skoa har jeg hatt i et halvt års tid. Fasiten her er å ha såpass mange par at du aldri sliter ut noen:cool: Ellers har jeg ikke noe imot litt "patina" på sålene. Har faktisk en kompis som kaster seg ut i alle tenkelige søledammer iført relativt dyre sneakers, for å få vekk "ny-sko looken". Der er jeg definitivt ikke;)
 
  • Liker
Reaksjoner: SoulG
Foreløpig elendig aktivitet her. Når den dørgende kjedelige kjerringtråden om lamper pr nå har 134 innlegg(!), så synes jeg at det skulle være mulig å få dratt i gang noe her inne...
Liten utblåsning fra min side.
Dagens: NMD XR1 Olive Green Primeknit
image.jpeg
 
Redigert: