Dagens sneakers

Lanvin i ull
IMG_0394.JPG
 
Når jeg leser denne tråden, så føler jeg meg litt som første gangen jeg ramlet inn på dette forumet... :D

Forresten, hvor er det beste stedet å plukke opp disse Nike NMDene? Finnes det en CreationWatches for sneakers?
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Adidas NMD ;)

www.footlocker.com har ihvertfall utvalget i orden, men omtrent som med klokker så er prisene temmelig like worldwide

Når jeg leser denne tråden, så føler jeg meg litt som første gangen jeg ramlet inn på dette forumet... :D

Forresten, hvor er det beste stedet å plukke opp disse Nike NMDene? Finnes det en CreationWatches for sneakers?
 
  • Liker
Reaksjoner: frj og holmby
men satan for en pris :eek:

Sant, men sjeldent opplevd å få "mer for penga". Mitt første par brukte jeg omtrent hver dag i et år, kjørte de knallhardt på klubber osv, og de er OK tre år senere. Kunne nok slitt ut en haug med eksempelvis stan smith's på samme tid.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Sant, men sjeldent opplevd å få "mer for penga". Mitt første par brukte jeg omtrent hver dag i et år, kjørte de knallhardt på klubber osv, og de er OK tre år senere. Kunne nok slitt ut en haug med eksempelvis stan smith's på samme tid.

Enig, slitestyrken rettferdiggjør nesten prisen, skal sies at de har steget litt i pris de siste årene som så mye annet gøy. Mine Stan Smith kjøpte jeg på salg hos Lot 333 for 450kr og de har holdt eksemplarisk så skal litt til for å slå de :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreassr
De har vel økt mer en litt i pris etter de ble så trendy som de er blitt?

Jeg tenkte på CP. Du mente kanskje stan Smith?
 
Redigert:
De har vel økt mer en litt i pris etter de ble så trendy som de er blitt?

Jeg tenkte på CP. Du mente kanskje stan Smith?

Angående prisøkningen mente jeg CP, de har steget en god tusenlapp siden jeg kjøpte mine for 3 år (?) siden. Globalt tror jeg de har hatt samme status fra dag 1, så det er nok litt det at de har skjønt at folk kjøper de selv om prisen stiger, kanskje de til og med blir enda mer ettertraktet etter prisstigning. Høres ganske kjent ut for klokkeentusiaster :)