Dagens sneakers

Nyinnkjøpte, og utrolig komfortable. Spesielt bra sideveis stabilitet.
PSX_20180713_110623.jpg
 
Mulig dette ikke blir så populært i denne tråden, men er det noen sneakerheads som har tips til sneakers som kan passe til noen som ikke ønsker å se ut som en fjortis? Liker NB 247 ganske så godt og ser etter noe i samme stilen som er stilren og minimalistisk. Og nei det er ikke aktuelt å bruke flere tusen kroner på en limited edition fra en eller annen rapper uansett hvor kule de enn måtte være.:D
new-balance-5983-4596801-1.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Mulig dette ikke blir så populært i denne tråden, men er det noen sneakerheads som har tips til sneakers som kan passe til noen som ikke ønsker å se ut som en fjortis? Liker NB 247 ganske så godt og ser etter noe i samme stilen som er stilren og minimalistisk. Og nei det er ikke aktuelt å bruke flere tusen kroner på en limited edition fra en eller annen rapper uansett hvor kule de enn måtte være.:DVis vedlegg 140254

Hvis du ikke vil se ut som en fjortis er trikset å kjøpe noe som de fleste fjortiser ikke har råd til.;)

552868_DOPE0_9064_001_100_0000_Light-Mens-Ace-sneaker-with-Three-Little-Pigs.jpg
 
Mulig dette ikke blir så populært i denne tråden, men er det noen sneakerheads som har tips til sneakers som kan passe til noen som ikke ønsker å se ut som en fjortis? Liker NB 247 ganske så godt og ser etter noe i samme stilen som er stilren og minimalistisk. Og nei det er ikke aktuelt å bruke flere tusen kroner på en limited edition fra en eller annen rapper uansett hvor kule de enn måtte være.:DVis vedlegg 140254
Jeg har dem, veldig fornøyd :)
 
  • Liker
Reaksjoner: centro
Hvor får man egentlig kjøpt Yeezys? Prøvde via Adidas men ble ikke trukket ut. Er det butikker i Norge som får disse inn, og i så fall er det noe venteliste eller lignende for å kjøpe der? Det er jo Rolex-tilstander på disse joggeskoene :rolleyes:
 
Hvor får man egentlig kjøpt Yeezys? Prøvde via Adidas men ble ikke trukket ut. Er det butikker i Norge som får disse inn, og i så fall er det noe venteliste eller lignende for å kjøpe der? Det er jo Rolex-tilstander på disse joggeskoene :rolleyes:
Jeg vet at YME i Oslo har dem ved release, og da er det bare å møte opp et par timer før åpningstid den aktuelle dagen for å få dem til retail. Ellers blir det å henge på nettsiden og håpe du får lagt noe i handlekurven. I ytterste konsekvens blir det finn eller ebay der man må betale blodpris for Adidas.

Personlig synes jeg Yeezy's er overhyped. Adidas Ultra Boost er like bra. Og skal du ha noe mer "high fashion" kan du se på Santoni, Tom Ford, Hermes og Loro Piana. Lotusse har også et par som er ganske decent hvis du vil fly under radaren.
 
  • Liker
Reaksjoner: ReallyCleverPun
Jeg vet at YME i Oslo har dem ved release, og da er det bare å møte opp et par timer før åpningstid den aktuelle dagen for å få dem til retail. Ellers blir det å henge på nettsiden og håpe du får lagt noe i handlekurven. I ytterste konsekvens blir det finn eller ebay der man må betale blodpris for Adidas.

Personlig synes jeg Yeezy's er overhyped. Adidas Ultra Boost er like bra. Og skal du ha noe mer "high fashion" kan du se på Santoni, Tom Ford, Hermes og Loro Piana. Lotusse har også et par som er ganske decent hvis du vil fly under radaren.

Takker :)

Har et par Ultra Boost som jeg er veldig fornøyd med, super komfort! Ble trukket ut på Adidas raffle nå så da får jeg testet yeezy for å se om det bare er hype, eller om de er så digg som det ser ut som :)
 
Var litt for optimistisk på fargevalg, gult ble litt "skrikende" for min del. Send en PM hvis noen i denne tråden er interessert til selvkost, ubrukte og nye i eske UK10 :)
Screenshot_20191221-150503_Chrome.jpg