Dagens sneakers

Jeg opplever adidas som små i str i forhold til hva jeg bruker i andre merker. Typ at alle er litt små i str og noen veldig små i str.
 
Stan Smiths, Superstars, pro model ,Campus, samba ,Y3 d rose, de første tubular skoene, zx et eller annet og Rod laver vintage mener jeg er litt små. Boost joggeskoene mine (husker ikke modell) er mindre og i climacool måtte jeg opp i 49 og en tredjedel.
I typiske design Sneakers og dresssko er jeg 46
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: andres
Definitivt er nok for generaliserende.
Kanskje, men jeg er en som liker å male med bred pensel ☺️
Men jeg snakker av praktisk erfaring. Har nok hatt 50+ par sneakers de siste 10 årene, og Adidas skiller seg ut. Tærne mine "bunner" i størrelse 40 Adidas. Og 40 passer perfekt i bl.a. Nike. Men la oss ikke bruke mer tid på denne ubetydeligheten, det viktigste er at alle har minst 1 par kule sneakers som passer. Og Gazelle er kongen for alltid!
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Jeg er enig i at Gazelle har en passform som gjør at tærne må like å være venner og nær hverandre. :)

Skal gå 9km i dag til en GTG og får da testet ut om modellen er brukandes til annet enn å rusle rundt på kontoret.
 
  • Liker
Reaksjoner: maretranquillitatis
Fikk meg en overraskelse når jeg prøvde å løpe til toget i et par matchcourt . Folk før i tiden hadde tøffere føtter en meg! Ødelagt av en oppvekst i joggesko.

Men tipper spaserturen blir fin
 
Nytt par Gazelle til fruen og et par Campus til meg :)

FullSizeRender.jpg
 
Enklest bare kjøpe disse fra Adidas.com
Ble 2 par her fra adidas.com, raffle fra caliroots vet jeg er sendt ut, men online fra YME er jeg usikker på.
 
For de som misset Yeezy har jeg et meget flott par med Christian Louboutin sneakers i fargen Camel til salgs :cool: Skoene er i str. 42.

EBDFA9B9-5E4A-4CAA-8CEB-E739252B4ABE.jpeg


EEDEF0A6-4258-4018-8328-F4D8CCE74C43.jpeg


444D512B-4A71-4E1A-AD52-F452A89C84EB.jpeg


Helt nye og ubrukte :)

Ny pris 7900,-
Selges for 3500,-
 
  • Liker
Reaksjoner: SindreM