JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
Tilbake til hverdagen og slutt med flip-flops. C&J Cavendish i cordovan.
Enda i feriemodus her, Asahi deck shoe i dag.
Weston Derby Chasse 677. Hver gang jeg bruker disse blir jeg overrasket over hvor komfortable håndsydde sko er sammenlignet med resten.
Ukjent merke kjøpt i Roma for 7-8 år siden. Trenger kanskje en puss, men ellers fornøyd
Skulle egentlig likt å vite hvilket merke og modell det var, for de sitter godt på foten, men det skjer nok ikke.
Dagens skopuss. Blir alltid likke sjokkert over hvordan sko som ser helt jævlige ut lar seg veldig enkelt skinne igjen.
Weston 180 chocolate suede
Ikke akkurat håndsydd i Northampton eller i Italia, men designet i Finland og produsert i Portugal. Sjukt behagelige sko for bruk sammen med shorts på feriesteder o.l. Produsent er VIBA, modell er Roma, fargen er Sunflower Yellow.
Og nei, jeg går aldri i sandaler hvor tærne synes - ekkelt!
Redigert: 18. aug. 2025
Loake Buckingham i dag. Gode sko, men føttene merker overgangen fra 6 uker i flippflopper
Cheaney Hythe II R Wingcap Oxford Brogue.
Noen som selger noe HØYT og randsydd i UK10,5? Etter et overtråkk i skauen i går, har behovet meldt seg...
Gårsdagens:
Ja, det var disse som forårsaket uhellet. Gode skau-sko, men det var såpass bratt terreng at det ble uheldig.