Carmina er vel obligatorisk i Palma? Skal prøve å få tatt meg en tur til Inca og se på et par TLB Mallorca og Yanko også.
Vedlegg
Redigert:
Godt poeng. Planlegge garderoben med gode kjøp er veien å gå. Men når man har fått en god base er det kult å leke litt![]()
Det var jo det då. For dei med en føtter skjemmet av lengre tid i skisko og støvler , som i tillegg er både breie og høye så blir det nok uansett mangen bomkjøp . skulle berre ønske dei kunne ha produsert sko i ekstra bredde uten å gå på bekostning av høyden også så hadde det jo vært litt lettere . Eg spurte en fra Alfa en gang kor mykje dei skulle ha for å lage en sko etter min fot .. han meinte det komt til å bli alt for dyrt . Eg er ikkje helt så sikker på det .![]()
Når du nevner høye, tenker du da på høy vrist?
Jeg sliter med det. Løsningen min er loafers![]()
Enkelte leverandører har stort utvalg av former og vidder. For de absolutt fleste handler det om å få god hjelp til å finne riktig størrelse, og ikke bare få solgt de som finnes på lager. Jeg nekter å tro at det ikke er mulig å finne noe som passer godtDet var jo det då. For dei med en føtter skjemmet av lengre tid i skisko og støvler , som i tillegg er både breie og høye så blir det nok uansett mangen bomkjøp . skulle berre ønske dei kunne ha produsert sko i ekstra bredde uten å gå på bekostning av høyden også så hadde det jo vært litt lettere . Eg spurte en fra Alfa en gang kor mykje dei skulle ha for å lage en sko etter min fot .. han meinte det komt til å bli alt for dyrt . Eg er ikkje helt så sikker på det .![]()
Enkelte leverandører har stort utvalg av former og vidder. For de absolutt fleste handler det om å få god hjelp til å finne riktig størrelse, og ikke bare få solgt de som finnes på lager. Jeg nekter å tro at det ikke er mulig å finne noe som passer godt
Loafere er for øvrig de vanskeligste skoene å finne riktig størrelse til. For mye volum i foten blir trangt for vrist. For lite/lav vrist gjør det vanskelig å få de til å sitte. Prøvde nylig 11E, 11.5D og 12C før vi fant riktig størrelse for en kunde av meg. Alden har mye!
Lisse-knytingen er oppe og nikker ser jeg
Jepp - gjort siden 70 tallet - lettvintLisse-knytingen er oppe og nikker ser jeg![]()
HahaDisse bildene av loafers, lange sokker og opptrekkede buksebein, gjør at jeg plutselig lurer på om hovedvekten TS-medlemmene er überhippe 20-åringer med en ny startup på gang, eller herremenn med stødig arbeid.