Dagens sko!

Kanskje ikke trådens intensjon, men prismessig ligger jo disse omtrent som et par Red Wing-støvler...

178482D3-F84F-4F29-A114-7CC09D8DAAEF.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Flippin
Digger Double Monk. Men ser ikke mange som har det? Noe eg ikke forstår? Er jo SÅ kult/stilmessig...

Jeg digger også double monkstraps, og lurer på det samme.. Mulig det blir en sånn greie at fordi det er få som har det, så vil man ikke stikke seg ut og bli sett på som en jålebukk?:rolleyes:

Jeg har hatt C&J Lowndes på ønskelista lenge... Sett litt på Loake sine ulike varianter også, men C&J sine med gummisåle har akkurat riktig farge og form...

Digger Double Monk. Men ser ikke mange som har det? Noe eg ikke forstår? Er jo SÅ kult/stilmessig...

Jeg ser da stadig Double Monks? Derimot, så ser jeg veldig sjeldent Single Monks. Stor fan av begge. Single Monken er nok hakket mer elegant med sin lange silhuett.

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
Jeg ser da stadig Double Monks? Derimot, så ser jeg veldig sjeldent Single Monks. Stor fan av begge. Single Monken er nok hakket mer elegant med sin lange silhuett.
Da har det kanskje noe med lokasjon å gjere. Østlandet vs Vestlandet...

• Liker
Reaksjoner: BigT
Jeg digger også double monkstraps, og lurer på det samme.. Mulig det blir en sånn greie at fordi det er få som har det, så vil man ikke stikke seg ut og bli sett på som en jålebukk?:rolleyes:

Jeg har hatt C&J Lowndes på ønskelista lenge... Sett litt på Loake sine ulike varianter også, men C&J sine med gummisåle har akkurat riktig farge og form...

Jeg har Loake Cannon double monk , godt fornøyd med de, synes de har en fin form, passe avrundet tupp.

• Liker
Reaksjoner: Rabagast
Jeg har Loake Cannon double monk , godt fornøyd med de, synes de har en fin form, passe avrundet tupp.

Går og venter på at det skal komme en utgave med gummisåler - helst shadow sole. De hadde en variant på loakenordic.com for litt siden med grain skinn og shadow-såle, angrer på at jeg ikke slo til... Lærsåle er uaktuelt for meg i norsk klima.

Er forfriskende å se sorte monks med litt patina. Synes personlig lysebrune doublemonks lukter litt tacky. (spesielt til mørk blå dress)
Men et par klassiske sorte og britiske med en flanell pinstripe/chalkstripe dress er noe av det feteste som fins.

Single monks er underrated. Skikkelig lett å bruke. Ser fantastisk ut. Mørke brune semskede med klassisk rund tå (se EG202, G&Gs GG06) passer til nesten alt.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og Preacher