Dagens klokke

dsc0548d.jpg

Utrolig tøff rem du har på klokka. Hva slags type rem er det ? Hvor kjøper man den?

En hilsen fra bassengkanten :D
Jeg har visst behov for en diver ;)

Se der ja, der var egen brukerprofil på plass, nok en ung mann på god vei inn i klokkegalskapens verden, gratulerer!
Håper "Minuteman" kan hjelpe deg å "holde bena på bakken" slik at det ikke tar helt av? 8) (haha) :D
Men..... en diver blir jo aldri feil, kanskje enda en Orange monster i familien, eller Black monster? (Seamaster?)
Fortsatt god tur og ferie.

En slektning hilser fra gamlelandet:

220611.jpg

Review kommer, det kommer. Jeg er bare midt i flytting om dagene, så det meste av min tid går med til å gjøre det levelig her.....

Flytting!!??
Gratulerer!
Sånn går det når man sprer sine gener og øker nasjonens produksjonsevne!:D

Se der ja, der var egen brukerprofil på plass, nok en ung mann på god vei inn i klokkegalskapens verden, gratulerer!
Håper "Minuteman" kan hjelpe deg å "holde bena på bakken" slik at det ikke tar helt av? 8) (haha) :D
Men..... en diver blir jo aldri feil, kanskje enda en Orange monster i familien, eller Black monster? (Seamaster?)
Tusen takk for det!

Har funnent en fin midsize seamaster på ebay til ca. 8.000,-, men vil ikke bruke så mye penger, så jeg håper jeg får den i konfimarsjonsgave av Minuteman neste år.
Dere får hjelpe meg å legge litt ekstra press på ham ;)

En hilsen fra bassengkanten :D
Jeg har visst behov for en diver ;)

045.jpg

Photos by Minuteman

Tøft bilde, men vet ikke helt om jeg skjønner hva som foregår... Er du over vann?

Alaskaen er tilbake på favorittreima! Merkelig med den grå natoen. Ser kjedelig ut på alle andre klokker jeg har prøvd, men forførende på Alaskaen.

L1000809.jpg