Dagens klokke

20190625_105349-01.jpeg
 
Det var slike spenner/clasps på mine SBDC05X også. Bare litt vanskelig se at det er en extension som gjemmer seg under der :)
Her må jeg arrestere deg, dessverre.
For denne justerbare spennen er ikke standard på feks. 051. Der er det kun en enkel dykkerutvidelse, som man vipper av fra undersiden. Jeg skulle dog ønske denne var standard, da den ser lysår bedre ut.
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Her må jeg arrestere deg, dessverre.
For denne justerbare spennen er ikke standard på feks. 051. Der er det kun en enkel dykkerutvidelse, som man vipper av fra undersiden. Jeg skulle dog ønske denne var standard, da den ser lysår bedre ut.
Da skjønner jeg ingenting. De SBDC utgavene jeg hadde som jeg hadde to lenker til hadde denne diver extensionen på begge. Visste ikke at de var der i starten helt til spennen en dag spratt ut. Mye mulig vi snakker om vidt forskjellige ting nå Thomas :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Da skjønner jeg ingenting. De SBDC utgavene jeg hadde som jeg hadde to lenker til hadde denne diver extensionen på begge. Visste ikke at de var der i starten helt til spennen en dag spratt ut. Mye mulig vi snakker om vidt forskjellige ting nå Thomas :rolleyes:

Vi har nok bare snakket rundt hverandre, om den samme dykkerutvidelsen :)
For det er den du illustrerer i videoen jeg også mener er standard på SBDC05x, og ikke den som @reim har på sin, som er denne:
64190CD6-A6C4-40AB-891D-19E6B73F3D78.jpeg