Dagens klokke

IMG_20190624_203905_717.jpg
 
Tør jeg spørre hvilken lås dette er? For dette er ikke den originale til lenken, og mikrojustering er, som du sier, helt nydelig på en varm dag.
Det er justering på denne lenka til SBDC/SPD. Du klikker bare fra baksiden og ut. Ikke lett å se, men for meg ser dette ut som den originale spennen
 
Det er justering på denne lenka til SBDC/SPD. Du klikker bare fra baksiden og ut. Ikke lett å se, men for meg ser dette ut som den originale spennen
Gode spørsmål dette. Jeg er tredje eier av klokken, og kjenner ikke historien til lenken. Innbiller meg at SBDC055 kun kom på gummi slik at lenken er kjøpt i etterkant. Lenken er merket M01X-B-C med 337 end links. Selve låsen er bare merket STAINLESS STEEL-B ser jeg, fulgte ikke noen annen lås med.
B9FD9A14-39E3-40EC-901C-AD183EC7A112.jpeg


Kan slides ut trinnvis i hele lengden ved å bøye lett bakover på sikkerhetsbøylen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern og Preacher
Gode spørsmål dette. Jeg er tredje eier av klokken, og kjenner ikke historien til lenken. Innbiller meg at SBDC055 kun kom på gummi slik at lenken er kjøpt i etterkant. Lenken er merket M01X-B-C med 337 end links. Selve låsen er bare merket STAINLESS STEEL-B ser jeg, fulgte ikke noen annen lås med.
Vis vedlegg 152718

Kan slides ut trinnvis i hele lengden ved å bøye lett bakover på sikkerhetsbøylen.

Er vel en vanlig SBDX001/017 Marinemaster clasp det der?
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og reim
Gode spørsmål dette. Jeg er tredje eier av klokken, og kjenner ikke historien til lenken. Innbiller meg at SBDC055 kun kom på gummi slik at lenken er kjøpt i etterkant. Lenken er merket M01X-B-C med 337 end links. Selve låsen er bare merket STAINLESS STEEL-B ser jeg, fulgte ikke noen annen lås med.
Vis vedlegg 152718

Kan slides ut trinnvis i hele lengden ved å bøye lett bakover på sikkerhetsbøylen.
Det var slike spenner/clasps på mine SBDC05X også. Bare litt vanskelig se at det er en extension som gjemmer seg under der :)
 
  • Liker
Reaksjoner: reim