Dagens klokke

Mine 2 favoriter....

4df52e34.jpg

0b9b52bf.jpg
 
Super flot billede, Bullit - respekt 8)

Torben, den er ikke gået i stå, den vinder bare en anelse ... :D :roll:

Og i øvrigt, så har jeg skiftet til denne for natten. Torben, bemærk et af GS´s kendetegn - hurtigt datoskift ;)

Og, undskyld billedkvaliteten ... fotoet er taget med mit lommekamera.

mm290609.jpg
 
Det var jo synd. Jeg ser ingen hensikt i den omveien via Photobucket.
Mener dette faktisk gjør forumet mindre tilgjengelig og interessant å besøke :(
 
Tja, det er vel blitt de facto standard for alle fora vel? Det blir dyrt for hvert enkelt forum å hoste en masse bilder.
 
  • Liker
Reaksjoner: Entropy
1963 skrev:
Det var jo synd. Jeg ser ingen hensikt i den omveien via Photobucket.
Mener dette faktisk gjør forumet mindre tilgjengelig og interessant å besøke :(

Det er nok denne veien alle forumene går, som Anders sier er det ikke gratis å drive et forum som dette. Litt mer styr er det med photobucket kanskje, men så får en jo også et sted hvor en kan lagre bildene sine og det gratis tilogmed :D

Tilbake til LVèn for meg, blir bare ikke lei av denne :D

20090629-DSC_0007.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
Bullit skrev:
Tilbake til LVèn for meg, blir bare ikke lei av denne :D
Den klokken er fantastisk pen! Ønsker meg en slik jeg óg! Og nok en gang - flott bilde! Du setter oss med pocketkamera og fotokompetansefravær helt i skyggen.....

Dagens er 009 'Pepsi':
99ded-p6300054.jpeg

Jeg er ingen religiøs fyr, hadde jeg vært det hadde jeg sagt at SKX-serien til Seiko er Guds gave til klokkegale med begrenset klokkebudsjett!
 
Morgenbad på Fornebu før jobb, POen er årets sommerklokke 8)

Litt slørete i dag, men varmt :!:
20° i vannet, deilig etter en økt mot kjøreretningen i Tour de Finance...

Bilder fra mobil, så de faller jo litt igjennom i dette selskapet :roll:

3674863616_ced0640c18.jpg


3674056781_110098b296.jpg


3674058515_0868f8546c.jpg
 
Anders skrev:
Tja, det er vel blitt de facto standard for alle fora vel? Det blir dyrt for hvert enkelt forum å hoste en masse bilder.

Jeg har ikke registrert denne utviklingen.
De forumene jeg frekventerer om fluefiske, foto og annet klokkeforum gir mulighet for å laste opp bilder.

Men kjære forumvenner - har dere alle gått veien via Photobucket i denne tråden?
 
1963 skrev:
Jeg har ikke registrert denne utviklingen.
De forumene jeg frekventerer om fluefiske, foto og annet klokkeforum gir mulighet for å laste opp bilder.

Men kjære forumvenner - har dere alle gått veien via Photobucket i denne tråden?

Ok, da er min erfaring anderledes. Jeg bruker Photobucket på alle klokkefora, og i dag lekte jeg meg litt mer opplasting direkte til Flickr fra mobilen min.

Synes ikke det er så mye ekstra arbeid, og veldig praktisk siden jeg gjerne poster de samme bildene i flere sammenhenger og på ulike fora.