Dagens klokke

Morgenbad igjen, samme klokke som i går. Men jeg plager dere med enda et bilde :mrgreen:

3681379116_54dab1c2dc_b.jpg
 
krille skrev:
Kjempepen klokke! Hva er diameteren?

42mm. Klokken har modellnr 2230.50, også kjent som "the non-AC Seamaster" fordi den ble laget like etter en populær limited edition Americas Cup modell med hvitt gull bezel. Men denne solgt ikke så mye som den limiterte AC-modellen, antageligvis fordi prisen var den samme, og gikk raskt ut. I dag er den meget etterspurt på bruktmarkedet. Etter min mening den peneste av forrige generasjon Seamastere :D
 
1963: Det er et par seriøst lækre GO klokker du viser frem - respekt 8)

Claus, den blå Sumo er som forventet i super god stand :)
 
1963, de GO-ene dine er så pene at jeg blir helt satt ut.... GO befinner seg helt i toppsjiktet av mine drømmeklokker!

Nok om det. i dag har jeg ligget i parken med en klokke jeg kjøpte for en tid tilbake. Jeg syntes den var litt liten, og brukte den ikke så mye, med det resultat at min samboer bare overtok den. Hun bruker den stort sett på en sort eller sort/grå Nato, jeg bruker den på en HR "silicone strap". Originalstrapen var nokså kjip og har aldri vært i bruk. Det er for øvrig en Citizen NY2300-09 diver, med et godt, automatisk Miyota-verk, som går meget presist, og som kan håndtrekkes.
02072009119.jpg

Bildet er tatt med mobil, og suger selvsagt deretter.
 
Joepete skrev:
Nej, den er som ny :D Og - SIKKE en wrist presence 8)

Behold den sammen med MM300 og køb en Sinn U1, så har du 3 fede klokker.... Det er nok de 3 jeg ender med, hvis det går så galt at jeg er nødt til at sælge både PAM24 OG Submariner'en..... Samt Orient'en selvfølgelig.....
 
Blir aldri lei denne - nå som det ikke er sommer og skjorta har lange armer ;)
GO Senator Calendar week (cal 100 med 71 jewels)

DSC_0078.jpg