Den ser fin ud, John. Er den så pæn som forventet?Joepete skrev:Blue Sumo
Den ser fin ud, John. Er den så pæn som forventet?Joepete skrev:Blue Sumo
Anders skrev:Morgenbad igjen, samme klokke som i går. Men jeg plager dere med enda et bilde![]()
Liker klokken din - nice
Men morgenbad kl 09.44.24?
Kjempepen klokke! Hva er diameteren?Anders skrev:Morgenbad igjen, samme klokke som i går. Men jeg plager dere med enda et bilde![]()
42mm. Klokken har modellnr 2230.50, også kjent som "the non-AC Seamaster" fordi den ble laget like etter en populær limited edition Americas Cup modell med hvitt gull bezel. Men denne solgt ikke så mye som den limiterte AC-modellen, antageligvis fordi prisen var den samme, og gikk raskt ut. I dag er den meget etterspurt på bruktmarkedet. Etter min mening den peneste av forrige generasjon Seamasterekrille skrev:Kjempepen klokke! Hva er diameteren?
Den ser ud til at være i super flot stand. Er der overhovedet en ridse på det?Joepete skrev:Denne kom idag. Jeg er rigtig glad![]()
![]()
Behold den sammen med MM300 og køb en Sinn U1, så har du 3 fede klokker.... Det er nok de 3 jeg ender med, hvis det går så galt at jeg er nødt til at sælge både PAM24 OG Submariner'en..... Samt Orient'en selvfølgelig.....Joepete skrev:Nej, den er som nyOg - SIKKE en wrist presence 8)
Knallbra!Joepete skrev:Denne kom idag. Jeg er rigtig glad![]()
Forutsigbar eller ikke, du tar fantastiske bilder!Bullit skrev:Føler jeg begynner å bli forutsigbar...Fremdeles LV :roll: