Dagens klokke

Det er bare å innrømme det, jeg har blitt en nerd. For et år siden, når jeg oppdaget denne siden, ristet jeg på hodet over at folk byttet klokker i løpet av dagen. Den siste tiden, har jeg kommet dit selv. :D

Tok en tur i skogen tidligere i dag, og da var denne med.

L1020633.jpg

Så byttet jeg over til denne.

L1020634.jpg

Jaja, her var det mange flotte ur. Selv hadde jeg ikke tenkt å poste i dag, men så skjedde det noe spennende på jobben og jeg fikk litt tid til overs.

I bakgrunnen er det en grøft, en gravemaskinskuffe og en strømkabel. Den sistenevnte er gravd i filler og noen ble uten strøm på formiddagen :D Det gnistret og kom blårøyk en stund - en artig og spennende avveksling fra dagens vanlige dont.

Og mens jeg ventet på energiverket...

003-5.jpg

Og etter at jeg kom hjem fikk jeg den nye remmen over på den "riktige" klokken...

007-2.jpg

Regner ikke med at fotokvaliteten blir kommentert i positive vendinger - pokkers htc-telefon :(

Er det denne Seagull relanserte for noen måneder siden?
Det må vel snarere være noen år siden. Jeg har hatt min i 1,5 år nå. Se for øvrig min unboxingtråd for mer info.

Herregud så kul den klokka der er. Noe å se etter under neste Beijing tur. Eller for neste tur til Tienjen (for oss som vet hva det står på urskiva :cool: )

Frode.
Jeg synes også den er superkul, blir alltid i godt humør av den. Kan du kinesisk?

Artig med litt spenning og avveksling i hverdagen Minuteman. :D
Selv er jeg god til å felle trær over kabler, Hvaler E-verk "vanker" på hytta mi. :)
Eterna KonTiki Chrono på meg idag.
Haha, jeg utsetter strømnettet på Hvaler for mer risiko enn E-verket liker hver eneste sommer, men jeg har ikke hatt de helt store uhellene ennå.

Jeg synes også den er superkul, blir alltid i godt humør av den. Kan du kinesisk?

Tjaaa, folk flest snakker jo kinesisk :roll: Så det skulle vel tilsi at vi alle kan noen få tegn ihvertfall. De to første tegnene betyr "i midten, i centrum" og "rike, stor by". Satt sammen betyr det Midtens Rike som er kineserenes navn på Kina.
Tegnene nedenfor måtte jeg ha litt hjelp for å klare, men det står altså: Tienjin (usikker på stavemåten) armbåndsur. Altså en klokke ifra Tienjin som er et stedsnavn. Noe ala Swiss Made som vi er mer vandt med å se.

Så blir det store spørsmålet: Hva kaller kineserene en kina restaurant :confused:

Frode.

Snakker om gammalt ræl.
Scandia Sport - hele 17 rubiner og Swiss Made :eek:

003-6.jpg

BTW: Den Longines i bakgrunnen kan dere slutte å legge ut bilder av - jeg begynner å like den litt for godt :D

Sinnskt vakker AP, Moore!
En nytelse!

Supercasualcompressorfriday på armen min i dag!:cool:
God helg!

cb589dce.jpg