Dagens klokke

AT på grønn nato i dag.

L1000480.jpg

Tore, registrer at du for tiden er i en god omega-flow. En 60-talls broder sier hallo etter at exploreren mer eller mindre konstant har sittet limt på armen siste 4-5 ukene.

Tøff! Hva er diameter på den?

Jeg må innrømme at det er litt mer spennende å få ting fra 50, 60 og 70-tall i posten enn nytt. Når tredje og siste (nesten) nye fra vårens handlegalskap er i hus skal jeg bare se bakover i tid, evt prøve å beherske meg. Spørs om jeg klarer å finne roen før jeg har fått tak i en gammel Railmaster.

Har byttet til denne røveren pga litt sjauing:
L1000485.jpg

Speedy på zulu sitter svært godt på armen for tiden! I dag har jeg til og med på meg matchende genser. Merk at genser matcher klokkerem, ikke omvendt ;)

IMG_0148.jpg

Denne sitter på armen fortsatt, nå på en rem av "echt strauss" (Struts)
Meget behagelig kombinasjon.
Fortsatt meget fornøyd. :) Ingenting å utsette på dette uret.
Unner alle WT med denne modellen.

Redigert:
Speedy på zulu sitter svært godt på armen for tiden! I dag har jeg til og med på meg matchende genser. Merk at genser matcher klokkerem, ikke omvendt ;)

IMG_0148.jpg
Oh my goodness! Jeg merker at jeg ikke nødvendigvis har så lyst på genseren, men den klokken på den remmen...

Tøft! Hvilken modell er dette? Ser etter en eksamensgave til meg selv og jeg har vært innom vintage Omega. Har ikke sett dressur-Omega på nato, men jeg liker det jeg ser! :D

Det er en 38,5mm Seamaster Aqua Terra (28033037) Utgått modell, men er å få fremdeles.

DJ'en din blir jeg aldri mett av, ragamuffin! Nydelig!

Breitling på meg i dag. Sitter og tenker at å være hjemme i mai i grunn er fantastisk deilig!:D
Edit: Oooops! Feil dato. Er korrigert nå!:rolleyes:

afa4a2f1.jpg

Ja, den DJen er virkelig lekker! Bytter og herjer på med reimer :) Tror jeg har funnet en bra kombo i dag:

L1000487.jpg

Fikk eksamenssensur i går, og tryna. Rykker derfor tibake til start, med beateren som startet klokkegalskapen min, og vinylsamlingen som ALDRI svikter når det kommer til å få meg til å rette ryggen igjen: