Dagens klokke

IMG_0468.jpg

Der kom den frem fra mørket ja..... Heftige greier det der MrK!

Mitt bidrag til tråden en noe treg dag på kontoret...
Comex 5514 fra 73/74

AN77s.jpg

En sjelden sak du har der! :eek:

Er skiven blitt byttet ut ved service, eller er det lyset som spiller oss et puss her?
HE-ventilen, er den skadet siden den stikker litt ut, eller det det lyset som spiller oss et puss der og?

Nydelig patina!

En sjelden sak du har der! :eek:

Er skiven blitt byttet ut ved service, eller er det lyset som spiller oss et puss her?
HE-ventilen, er den skadet siden den stikker litt ut, eller det det lyset som spiller oss et puss der og?

Nydelig patina!

:p
Skiven er ikke byttet, den kom ikke med Comex logo.
Ringen og glasset er imidlertid byttet (Bjerke gjorde en del ting på eget initiativ jeg overhodet ikke ba om) Har imidlertid orginal glasset og ringen som jeg sterkt vurderer å få på igjen. Hva gjelder ventilen står den ikke mer en tja 0.5mm ut...vet ikke om dette er som det skal være eller ikke. Klokken har jeg brukt hver dag i snart 20 år fra ca 18 års alderen og den har vært med på mye fra ungdommelig fest og all mulig sport så at det ventilen står bittelitte granne ut kan godt kommer fra flittig bruk (les:skade...)

Jeg skal legge ut flere bilder soon.

K

:p
Skiven er ikke byttet, den kom ikke med Comex logo.
Ringen og glasset er imidlertid byttet (Bjerke gjorde en del ting på eget initiativ jeg overhodet ikke ba om) Har imidlertid orginal glasset og ringen som jeg sterkt vurderer å få på igjen. Hva gjelder ventilen står den ikke mer en tja 0.5mm ut...vet ikke om dette er som det skal være eller ikke. Klokken har jeg brukt hver dag i snart 20 år fra ca 18 års alderen og den har vært med på mye fra ungdommelig fest og all mulig sport så at det ventilen står bittelitte granne ut kan godt kommer fra flittig bruk (les:skade...)

Jeg skal legge ut flere bilder soon.

K

Det er så flott å høre at klokkene blir brukt :)

platon: Hadde vært kjekt om du hadde skrevet en review. 20 års-bruk av en COMEX er ikke akkurat hverdagskost her inne. Masse bilder er påkrevd ;)

Gjerne skriv litt om samarbeidet mellom Rolex og Comex også :)

Endelig tilbake fra Service

Tipper denne blir limt til armen en stund:cool:

IMG_1418.jpg

Beklager drittbilde. Tatt med mobilkamera
Anstein

Fikk meg nye spring bars i dag, så da ble det reim på Datejust. Får se om jeg ikke bør skaffe meg ei uten lys søm og med litt mindre padding etterhvert..

5609595609_7b9656a92c_o.jpg

Mye flott her som vanlig. Det AP-monsteret var jo en frisk knyttneve i trynet :mrgreen:

Lite å velge på her i gården, men nå har rød snø-speedyen en bror på vei fra Australia. Den eneste verdensdelen jeg ikke har fått klokke fra nå er Afrika. Lurer på å hente min neste fra Nigeria....

L1000373.jpg