Dagens klokke

Drister meg til to bilder idag! Startet dagen med en 23 år gammel 16710 som skinner som om den var ny



Avslutter kvelden med Tag Heuer! Tatt meg en seiersøl, da det kan se ut som jeg endelig har oppsporet min ultimate grail til salgs over there :D Måtte helgen fortsette like bra!

 
God helg :)

null_zpsbb5e6c38.jpg
 
Kø. Han i front fortjener stålbørstekokos utført av en manisk person med ADHD. Bortsett fra de to gangene i året det er meg som leder an karavanen. Dvs når båten skal flyttes. Men selv da er det alltid en eller annen bytting som klarer å kjøre enda langsommere og opparbeide seg kilometerlang kø. Og takket være de geniale midtdelerne dikterer slike bakspeilignorerende neseplukkere hastigheten for store deler av landets kjørende befolkning. Gnnnnnughurk!
680D1AA3-0A54-4CB4-88EF-CCE5E1AB0025-2798-000004B0FAA68F6E_zpsdc5fcb7c.jpg
 
Kø. Han i front fortjener stålbørstekokos utført av en manisk person med ADHD. Bortsett fra de to gangene i året det er meg som leder an karavanen. Dvs når båten skal flyttes. Men selv da er det alltid en eller annen bytting som klarer å kjøre enda langsommere og opparbeide seg kilometerlang kø. Og takket være de geniale midtdelerne dikterer slike bakspeilignorerende neseplukkere hastigheten for store deler av landets kjørende befolkning. Gnnnnnughurk!
680D1AA3-0A54-4CB4-88EF-CCE5E1AB0025-2798-000004B0FAA68F6E_zpsdc5fcb7c.jpg

...men SM300n din er ihvertfall misunnelsesverdig vakker! :D
 
Noen som lurer på hvilken jeg har valgt for dagen?

01_40.jpg







Det ble vist Sub´n :cool:
tn_02_9.jpg

vart du skræmt, no?
 
Dagens for to dager siden. Elsker denne remmen. Føler meg så ... ung og fresh.

oransje_zps2a06a1e9.jpg
 
Redigert: