Dagens klokke

Eta Kampf' hjemmelaget
20140409_134740_zpscaa33ce1.jpg
 
Etter å ha gått med suben så lenge at alle andre klokker stoppet falt dagens valg på denne.

A8C28074-BA6B-4793-8047-B430FC6BDDE3_zpsbkqlulvv.jpg
 
Kø er ikke verdens morsomste tidsfordriv. Men tiden ble da brukt forholdsvis fornuftig.

Photo%2009.04.14%2013%2020%2012.jpg


Edit: Noen som vet hvorfor bildet kom ut rotert? Om man klikker på ser det riktig ut som meg ihvertfall. Prøver meg på dropbox for første gang, ikke like intuitivt som alle andre tjenester...
 
Redigert av en moderator:
Kø er ikke verdens morsomste tidsfordriv. Men tiden ble da brukt forholdsvis fornuftig.

Photo%2009.04.14%2013%2020%2012.jpg


Edit: Noen som vet hvorfor bildet kom ut rotert? Om man klikker på ser det riktig ut som meg ihvertfall. Prøver meg på dropbox for første gang, ikke like intuitivt som alle andre tjenester...

Bildet kommer ikke opp i hele tatt for resten av oss @Frederr. Dersom du skal bruke Dropbox må du legge bildet i public-mappen og bruke verktøyet som heter "copy public link".
 
Redigert av en moderator:
I wish @Genta, men denne er bare på lån noen dager:) Virkelig lekker, og det er jammen din også!

Takk:) Det er noe spesielt med Smurfen. Veldig fornøyd. Har jo også hatt Hulken, og utseendemessig står den ikke tilbake for Smurfen, men jeg slet dessverre litt med å matche grønnfargen, blått er enklere.

Er ikke du @Thomas84 ute etter en pike-klokke? Syns Hulken er sexy til piker!
 
Redigert av en moderator: