Dagens klokke

Påskens siste nattejobb har bare timer igjen.
Kanskje den ultimate sommerklokke fungerer også i påsken :)
A5908D16-1C44-40DC-8866-5403672D3A58-3629-000009E8B251B2BC.jpg
 
Siste feriedag! Skal nesten bli godt å komme tilbake til hverdagen og rutinene. Det mener i alle fall magemålet, som har gått på en smell i påsken :)
DSC_0118_zps2a714c8d.jpg
 
Etter et kjapt møte med good guy på Jessheim fikk mot et lite mellomlegg fra min side byttet til meg denne grailen mot min 5513. Dette blir nok dagens klokke en god stund fremover.

$T2eC16FHJIIE9qTYI3z6BP80c2(ing~~60_58.JPG
 
Etter et kjapt møte med good guy på Jessheim fikk mot et lite mellomlegg fra min side byttet til meg denne grailen mot min 5513. Dette blir nok dagens klokke en god stund fremover.

$T2eC16FHJIIE9qTYI3z6BP80c2(ing~~60_58.JPG

Der var den ja! Gratulerer. Ser du gikk for extended bracelet edition. Har alltid vært nysgjerrig på disse? Hvilket verk sitter i din? Jeg har faktisk lenge vurdert en lignende klokke, men vet liksom ikke ass...
 
Der var den ja! Gratulerer. Ser du gikk for extended bracelet edition. Har alltid vært nysgjerrig på disse? Hvilket verk sitter i din? Jeg har faktisk lenge vurdert en lignende klokke, men vet liksom ikke ass...

Joda, kjør på, ingenting kler en Audi bedre enn en 57 mm ut av vinduet.
Selger kunne ta Red Sub i bytte også, men forvent å legge litt penger på bordet. Litt usikker på nøyaktig hvilket verk det er, men tror det er noe av det samme som Rolex bruker. Har hvertfall blitt fortalt det.
 
Jeg har i løpet av påsken funnet ut at min Panerai 312 var moden for å forlate meg. Og jeg visste hva som måtte inn i den sted - det har sonens egen RADO-pusher besørget. Så i dag gikk turen i østlig retning for en trade (med noe cash min vei).

Jeg gir dere herved nyervervelsen.

8580097080_bf8a05de3d_b.jpg



Følelsen er god og komforten er tipp topp.
Takk til @Greg og alle dere andre!
 
Redigert av en moderator:
Jeg har i løpet av påsken funnet ut at min Panerai 312 var moden for å forlate meg. Og jeg visste hva som måtte inn i den sted - det har sonens egen RADO-pusher besørget. Så i dag gikk turen i østlig retning for en trade (med noe cash min vei).

Jeg gir dere herved nyervervelsen.

8580097080_bf8a05de3d_b.jpg



Følelsen er god og komforten er tipp topp.
Takk til @Greg og alle dere andre!

Spøk eller ikke... Du kler den sinnsykt mye bedre enn panerai. Gratulerer.
 
Redigert av en moderator: