Dagens klokke

Heuer 980.029 L

IMG_2630b_zpsffd81272.jpg

Heuer Søndag......

Att og fram er dobbelt så langt, ute for å hente en bil som står parkert bak en påskestengt bom. Bomtur, med andre ord

IMAG1005_zpsa0c5d54e.jpg

På grunn av dårlig dekning utenfor Oslo:p får jeg ta en oppsummering av dagens klokker fra torsdag til i dag:)

Torsdag; ligger og slapper av etter 3,5t skitur;)
l7GinVE.jpg

Fredag; ute og går tur med bikkja:)
I0P9Mjs.jpg

Lørdag; fyrer i ovnen på kvelden. Solen varmer godt om dagen, men om kvelden ble det alltid -14 grader...
I8CbQTi.jpg

Søndag; klar for påskekø hjem fra fjellet...
2Ev1wND.jpg

Måtte så klart sjekke hvor lang tid vi brukte ned...
IpiQAhI.jpg

Ned: 3 timer, 21 minutter og 2 sekunder.
Opp: 1 time, 52 minutter og 18 sekunder.

Glad for å være hjemme med wifi og pc, klokkene har vært med hele tiden så det har det ikke vært noen fare med:eek:

Påskens siste nattejobb har bare timer igjen.
Kanskje den ultimate sommerklokke fungerer også i påsken :)
A5908D16-1C44-40DC-8866-5403672D3A58-3629-000009E8B251B2BC.jpg

Siste feriedag! Skal nesten bli godt å komme tilbake til hverdagen og rutinene. Det mener i alle fall magemålet, som har gått på en smell i påsken :)
DSC_0118_zps2a714c8d.jpg

Etter et kjapt møte med good guy på Jessheim fikk mot et lite mellomlegg fra min side byttet til meg denne grailen mot min 5513. Dette blir nok dagens klokke en god stund fremover.

$T2eC16FHJIIE9qTYI3z6BP80c2(ing~~60_58.JPG

Etter et kjapt møte med good guy på Jessheim fikk mot et lite mellomlegg fra min side byttet til meg denne grailen mot min 5513. Dette blir nok dagens klokke en god stund fremover.

$T2eC16FHJIIE9qTYI3z6BP80c2(ing~~60_58.JPG

Der var den ja! Gratulerer. Ser du gikk for extended bracelet edition. Har alltid vært nysgjerrig på disse? Hvilket verk sitter i din? Jeg har faktisk lenge vurdert en lignende klokke, men vet liksom ikke ass...

Der var den ja! Gratulerer. Ser du gikk for extended bracelet edition. Har alltid vært nysgjerrig på disse? Hvilket verk sitter i din? Jeg har faktisk lenge vurdert en lignende klokke, men vet liksom ikke ass...

Joda, kjør på, ingenting kler en Audi bedre enn en 57 mm ut av vinduet.
Selger kunne ta Red Sub i bytte også, men forvent å legge litt penger på bordet. Litt usikker på nøyaktig hvilket verk det er, men tror det er noe av det samme som Rolex bruker. Har hvertfall blitt fortalt det.