Dagens klokke

Hei Anders, flott daytona! Er det hvit gull eller er det bare skiven??
Ha en god dag[
QUOTE=Anders;19304]Nydelig FF!

Daytona på armen som i går, naturlig nok.

Jeg fikk to publikasjoner i posten i dag som sikkert de fleste andre Rolex-interesserte allerede har, men ikke jeg :) Hyggelig lesning. Tok fram noe tyngre Rolex-litteratur også, men dårlige filmer på DVD vant. I morgen blir det litt fordypning. Det er sunt å være syk iblant, da skjønner jeg hvor gøy det er å jobbe. Tida flyr ikke akkurat her hjemme ...

Klokkebilder369.jpg

Klokkebilder370.jpg
[/QUOTE]

Utrolig stilig Speedy du har der, Henrik. Du er Speedmaster King på sonen!:cool:
9f874a94.jpg

Drar på guttetur på hytta til helgen og da er det ikke noe særlig tvil om hva som skal være på armen...:cool:

Masse flotte fredagsklokker.

Etter skryt i går (takk for det), så ble det Fifty Fathoms i dag også.

05032010083.jpg

Hadde egentlig tenkt å lage en egen tråd om den, men hadde lyst til å vente til jeg får lenken jeg har bestilt. Forhåpentligvis så dukker den opp på galleriet om ikke så lenge hvis jeg får tatt noen litt bedre bilder snart.

Masse flotte fredagsklokker.

Etter skryt i går (takk for det), så ble det Fifty Fathoms i dag også.

05032010083.jpg

Hadde egentlig tenkt å lage en egen tråd om den, men hadde lyst til å vente til jeg får lenken jeg har bestilt. Forhåpentligvis så dukker den opp på galleriet om ikke så lenge hvis jeg får tatt noen litt bedre bilder snart.

Respekt!

Det siste innkjøpet er ikke helt offisielt hjemme (HEHE), og kan derfor kun benyttes utenfor husets fire vegger. Bildet nedenfor er fra Helsinki airport tidligere i dag. For å sprare den deilige krokoen for daglig bruk fikk jeg tidligere i dag kjøpt en ny bøffel hos Helsinkis svar på Bjerke.

26941_373220460732_663175732_5366442_7121444_n.jpg

Det siste innkjøpet er ikke helt offisielt hjemme (HEHE), og kan derfor kun benyttes utenfor husets fire vegger. Bildet nedenfor er fra Helsinki airport tidligere i dag. For å sprare den deilige krokoen for daglig bruk fikk jeg tidligere i dag kjøpt en ny bøffel hos Helsinkis svar på Bjerke.

26941_373220460732_663175732_5366442_7121444_n.jpg

Nydelig Breitling :cool: