Dagens klokke

Er virkelig nydelig den suben din altså Frodo! Men må bare spørre, savner du ikke av og til lenke til den ? :D

Joooo, kanskje. Men da er det vel bare å kjøpe en 5513? Fasinasjonen startet med Bond-urene og jakten på det ekte sådan. Etter å ha funnet ut at det faktisk er Explorer I, var jeg inne på sporet av Royal Navys forskjellige issues i de forskjellige brancher. Her dukket minedykkernes milsuber opp i form av 5513 og 5517.
Sirkelen var sluttet; ekta Royal Navy og Natorem som Bond i de første filmene.:mrgreen:
 
Lugsene på milsub er sveiset igjen fra fabrikken. Det er en av signaturene som skiller den fra en 5513.:D
Det gjør at nato faktisk er eneste mulige alternativ. Det er ikke mulig å montere hverken lenke eller vanlig rem.:mrgreen:

Det visste jeg ikke. KULT :cool:
 
Navitimer

Lenge siden denne har vært brukt, derfor er den også tll salgs.. se kjøp/salg tråden

IMG_0076.jpg
[/IMG]
 
Jeg blir så glad hver gang jeg ser en TAG Heuer 2000 :D Mitt første automatiske ur, husker jeg synes jeg brukte uansvarlig mye penger på det som student på det glade 90-tall. Tiden (og pengene) flyr ...

Klokkebilder128.jpg
!
 
Du er heldig som har en automatisk. Min er quartz og jeg dævver av det. Er ikke like spennende :(
Arvet denne av faren min for ca 4 år siden, da han mente at det var på tide å få seg en manneklokke. Hadde det ikke vært for han hadde jeg kanskje fortsatt gått med en kjip Swatch den dag i dag :)

Har planer om å bruke denne resten av kvelden,

15052010016.jpg
 
Litt koseøl til matlagingen, avslappende lørdag her. Lang helg, og jeg har ingen planer om å dra tilbake på jobben på flere uker :D

Klokkebilder405.jpg


Klokkebilder408.jpg
 
Jeg ser at ferien har begynt ja, såpass mye at jeg ikke bryr meg om hva datoen sier :D Ah, det er ferie det!
 
Helmax, Claus!

Desidert den kuleste diveren til Breitling... Hadde jeg bare hatt håndledd til å bære noe slikt....
 
I dag er det ikke øl som gjelder, men jordbær og champagne! Gratulerer med dagen, venner! :D

Klokkebilder409.jpg
 
Det ble Zenith Grande Chronomaster GT på meg i dag.
(Og så tror jeg sannelig det blir litt spekemat om få strakser også.....)
;)

Riktig stort gratulerer med dagen til alle!

bilde5-1.jpg