Dagens klokke

Her går det i nykommeren som fruen nylig fikk vite om 3mnd etter innkjøp. Den går 2 sek for fort på 4 dager, det imponerer.
7F5763E1-orig.jpg
 
Jepp, det er quartz. Uten at jeg har peiling på hva som definerer at bra quartz-verk skal det vist være noe av det beste Seiko har lagd av quartzverk. Har veldig lyst til å skru oppbaklokket og ta en titt. I instruksjonsboken er det en "gratis-batteribytte-kupong". Synd dette er en Japan-only modell.

Har hatt lyst på denne klokken veldig lenge og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Ligger vel en ute på k/s til en ok pris nå. Det er en diger klokke, men jeg liker den bare bedre og bedre.

Har siklet litt på den på K&S. Mye klokke for pengene, og en god del hakk over SKX modellene kvalitetsmessig antar jeg.

Litt OT; men fikk nettopp SMS fra Bring at pakke er på vei, så da blir det vel en unboxing når jeg er hjemme fra jobb :)
 
Jepp, det er quartz. Uten at jeg har peiling på hva som definerer at bra quartz-verk skal det vist være noe av det beste Seiko har lagd av quartzverk. Har veldig lyst til å skru oppbaklokket og ta en titt. I instruksjonsboken er det en "gratis-batteribytte-kupong". Synd dette er en Japan-only modell.

Har hatt lyst på denne klokken veldig lenge og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Ligger vel en ute på k/s til en ok pris nå. Det er en diger klokke, men jeg liker den bare bedre og bedre.



Takk for det :) Akkuart ferdig med kalkulus for dette semesteret så da er det bare og hive seg over lineær :)

Jeg har to syke klokker i boksen samt to som snart er på vei ut, derfor må jeg venne meg til en annen klokke da jeg plutselig står uten Rolex.

Jeg er ikke noe stor Seiko-fan, men denne gir masse go'følelse. Likt den fra første gang jeg så bilde av den. Her snakker vi beater med stor B.

Går Gmt og 14060 ut? 2 Syke? Stå på med skolen i påsken. Gode karakterer=god jobb=en helvetes klokkesamling!




God påske til alle på Asylet!
 
Entret polet kl:1455, tok et par runder som en hodeløs høne, og kom ut igjen med denne.
Nå er det langhelg!:D
7045040939_b3af57899e_b.jpg
 
Jeg digger den komboen der Dharma bum og det selv om EXPII ikke er den Rolex sportsmodellen som appelerer
mest til meg;)

IMG_6964b.jpg


Her feires påsken med gammelt spikerstål...... en riktig god påske ønskes alle Sonere