Dagens klokke

hu3u5u8a.jpg


Ser ikke mange av disse her inne..
 
IMG_1312.jpg

Mitt første innlegg her på TS! Har følgt denne siden over lengre tid, så da er det på tide og "bidra" med noe selv om det ikke er allverdens :p Kan jo også nevne drømme klokken min mens jeg først er igang: Rolex sub :cool: Vil også benytte muligheten til å rose TS for å ha laget et kjempe bra forum for klokkefolket =) Hadde faktisk ikke trodd at det var såpass mye interesse for klokker. Så feil kan man ta :D
 
Så langt har Rolex og Omega fri uke funket dårlig for meg
ze5ebyna.jpg


Jeg er bezel-løs! Hvor den har blitt av har jeg ingen aning om, må vel ta kontakt med Helson for å få meg en ny
 
Muligens et dumt spørsmål, men jeg har beundret denne klokken en stund, men har fortsatt ikke funnet ut hva trykkeren på venstre side av kassen gjør?

-V

Den nullstiller sekundviseren. Du stiller inn riktig minutt og time med kronen, og når du trykker inn trykkeren på venstre side spretter sekundviseren til 12.
 
Men la oss dra den litt lenger å si en hel uke (fra mandag av) uten Omega og Rolex.

Vi har allerede quartz mandag. Skal vi ta den videre å si pilot tirsdag, chrono onsdag, diver torsdag, german friday, dressy lørdag, beater søndag? :p

Rolegafri chronoonsdag.

d211227c9cb8847f4cf0b3c03cd492ce.jpg
 
Fantasiløs som jeg er, ble det Memovoxen igjen i dag.
Egentlig en ganske sjelden foreteelse at et ur får to dager på rad.:mrgreen:

16CD95AD-4842-4E7D-AA6F-0956CA0386F2-1275-000001A528A3FAB6.jpg