Dagens klokke

Nydelig reverso, Arild. En dag skal jeg ha en slik.

Det kan bli en tøff fredag på jobben, så jeg har forsikret meg om at dagens klokke ihvertfall vil takle det meste:

P1000137.jpg
 
Den Reversoen står på listen min. Selv er jeg redd jeg havner på dypt vann i dag:
AT1.jpg
 
Arild skrev:
P1010970.jpg


Min nye klokke som kom i posten i går.

Et rimelig spontant kjøp! Egentlig har jeg siklet på en slik lenge. Men hadde bestemt meg for en Datejust II. Bjerke hadde tatt inn to klokker med strek-markører til meg. En sort og en hvit. De skulle ha kommet i forrige uke men kom ikke før nå på tirsdag. I mellomtiden kom altså Jaeger-LeCoultre Reverso Grande GMT på Finn og jeg var solgt. Like greit siden jeg ikke hadde kunnet velge mellom hvit og sort skive. Nå fikk jeg begge i en klokke! Bjerke kan visst bytte om en skulle ombestemme seg. Men likevel... Å kjøpe Rolex hadde blitt et stort skritt for meg da jeg aldri har hatt sansen for dem og eierne. Har i tillegg hatt tanker om ikke å kjøpe ny (nyere) klokke uten minst dato og gangreserve-indikator. Så da fikk jeg visst ikke bli kvitt fordommene og tvangstankene likevel...

Gratulerer med fantastisk Reverso. Jeg har vært hos Bjerke og prøvd diverse Reversomodeller, for fem år siden var jeg veldig nær å kjøpe en Reverso Classique, men endte opp med Master Grande Taille.

Bruker denne i dag

L1000711.jpg
 
BaunDK, jeg tror du jukser:
Første post skrev:
Ny tråd, enkle regler:
- hvilken klokke har du på deg?
- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.

Siste innspurt før helga, med nyinnkjøpt kineser på plass:
30102009462.jpg
 
Frik skrev:
Pam 233 i dag :)
DSC03811.jpg

Nydelig! En av de flotteste klokkene jeg vet om 8) . Digger designet på den kassen og det buete safirglasset. Må nok selv nøye med en rimeligere versjon av Panerai en gang i fremtiden :|
 
bilde-20.jpg

Sea-Dweller på hytta i helgen. Lillebror til DSD over.
Var søren meg -10 da jeg stod opp i morges!
Kakao på terrassen ruler etter aketur med barna! :D