Nydelig! En av de flotteste klokkene jeg vet om 8) . Digger designet på den kassen og det buete safirglasset. Må nok selv nøye med en rimeligere versjon av Panerai en gang i fremtiden :|
Dagens klokke(r) på kontoret.
Fruens Breitling Callisto skal på service, og det samme med JLC Memovox. GMT 16710 er med meg videre idag.
Gleder meg forøvrig til å hente ut en Air King med laksefarget skive i dag! Fruen trenger jo et ur med lenke også!
Er tidlig hjemme fra jobb, da jeg måtte en tur innom banken (som stenger uforholdsmessig tidlig). Der fant jeg en gammel kjenning som ikke har sett dagslys på flere måneder.... Nå hjalp det ikke akkurat å komme ut, for der var heller ikke noe særlig dagslys over bakkenivå heller! Forbannet dritt-vær, men på den andre siden, en god unnskyldning for å sitte inne og beundre klokker og surfe på diverse klokkefora. Vel, når sant skal sies, trenger jeg vel sjelden en unnskyldning for å gjøre nettopp dette
Uansett, her er dagens .... vel i alle fall ettermiddagens klokke:
Best: Lange 1 viser ikke siffer i første datovindu fra 1. til 9. i motsetning til min JLC som i dag viser 02. Lange 1 ser ut til å mangle "noe". Min er mye finere!
Feminin? Var i Stavanger hos kjæresten i helgen. Hun kåret JLC som min suverent fineste klokke! Og hennes venninner ble svært betatt av formen på kassen og all detaljerte grafikk på skiven. Og når jeg så "reverserte" kassen ble de over seg av beundring! Og så trykket jeg på knappene får å flytte lilleviseren...
Takk til mannfolkene på forumet som har gitt meg positive tilbakemeldinger!