Flott klokke du eksponerer her........Hvilken årsmod er den ? kanskje du ønsker og selge den ?
Mvh
Timebandit
Tror ikke jeg makter å flippe denne. Skulle jeg forandre mening skal jeg ta kontakt.
Flott klokke du eksponerer her........Hvilken årsmod er den ? kanskje du ønsker og selge den ?
Mvh
Timebandit
Så vakkert!Hva er dimensjonene på denne igjen, Frodo? Jeg vet jeg kan lete det fram, men litt lat i dag ... En fantastisk nytolkning, klassisk stil i en moderne størrelse (?)
Longinen til Frodo er veldig pen, ja! Prøvd den på armen noen ganger.
Størrelsen er vel mer autentisk enn moderne.. Tipper på 36mm..
For meg er det likevel to ting som skurrer men den, må jeg innrømme..
1. markørene som er langt inne på skiven
2. hvorfor ikke bare kjøpe en vintage Longines?
Men det er muligens bare noe jeg surmuler over for å hindre meg selv i å impulskjøpe en neste gang jeg føler meg fanget på kjøpesenteret hvor de har den utstilt..![]()
Fant det nå, 38.5mmModerne, men tilbakeskuende. Helt perfekt for et dressur.
http://www.longines.com/watches/heritage-collection/L4.795.4.78.2
Vakkert dressurOg det koster kr 11 090,-
Da vet jeg definitivt om et sted den er på tilbud. Bare send PM om noen skal handle.
Veldig flott og klassisk, Frodo![]()
Var faktisk inne hos en Longines forhandler idag. Snakket en del om urverk og historie. Rettere sagt, han snakket, jeg lyttet. Lærte en hel del, og ble veldig keen på en klassisk Longines selv![]()
Flotte bilder. Tørr jeg spørre hva du har kjøpt av "snacks"? Har selv kjøpt mellomringer og soft-tent. Gleder meg til å prøve litt macro-fotografering med godt lys.
Flotte bilder, Agassiz
Her er mitt bidrag til dagens, men med mobil og delvis skjult for å unngå å bli oppfattet av kollegaer som helt syk.