Dagens klokke

Gårsdagens nyervervelse på armen idag, beklager hvis noen føler seg snytt for en unboxing. Men
til mitt forsvar ble den levert uten box;)

IMG_6177b.jpg


God helg til alle på sonen.
 
Bra at du tar etter Bullit og legger mer ned i bildene, ikke noe galt med mobilbilder men... ;)

Mobilbilder er litt av sjarmen i denne tråden syns jeg :)
Har planer om å ta en bildeserie av Seadwelleren, men har ikke helt bestemt meg for setting og lysforhold enda.

Greg: Vi ser altfor lite av Red Suben din. Helt nydelig!

MINUTE_REPEATER: Gratulerer så mye med Seadweller. Lug holes å greier. Snadder! :D
 
Bare å gratulere masse. Den blir du fornøyd med. Garantert.

Takk for det Greg, men jeg bytter den gjerne med din Redsub any day;) Fett avatar du har forresten, minner meg om noen gamle VHS kassetter jeg har liggende på loftet.

@Sponon: Takk så mye, den er snart 22 år gammel still going strong, det er vel også på sin plass og gratulere deg med din siste for året:) Gratulerer
 
Rene, enkle linjer, blir ikke stort bedre enn det der Agassiz, jeg får umiddelbart lyst på den.

:D Jeg kjøpte den for akkurat ett år siden her og har brukt den på jobb nesten hver dag og den ser fortsatt ny ut. Man må bruke forstørrelsesglass for å finne spor av brukk. Både glasset og kassa tåler mye. Eneste minus er ac men det tar ca 2,5 sec å tørke det.:D
Det bilde er tatt på jobb med mobilen fra lift av en fotograf som lider av høydeskrekk:)
Her er et "ordentlig" bilde:

Sinntelt003-2.jpg
 
Dette er tre-i-en-klokken - p.t. på stålbezel. Artig og enkelt å bytte bezel, men klokka blir aldri så lav at den går under skjorta, jakka eller parkdressen (Felleskjøpets str 50 år +)

019-3.jpg
 
Julebord med gutta ikveld! Det blir, som alltid, sinnsykt gøy, med såpass mye skåling og skrøning at man like gjerne kan sette et nakkeskudd først som sist! Peace out :evil:
20111210_181809.jpg