Dagens klokke

Æsj, driver Kindle fremdeles med % og ikke sidetall?

Det er vel fordi du kan variere skriftstørrelsen opp og ned etter hva du liker, og dermed varierer sidetallet alt ettersom - det eneste som gir en konstant måling av hvor du faktisk er i boken blir %. Det har uansett ingen betydning for meg i praksis. ;)
 
Yup. Det gjør Kindle totalt ubrukelig for akademisk lesing, men fortsatt genialt på ferie.
 
Ser den Alinoe. Bruker den kun til lesning av skjønnlitteratur så det blir ikke en problemstilling for min del.
 
20120504_183224.jpg
 
Fredag er Dolmio dag. Da er det pasta og Panerai enkelt og greit. Samme hvor man er i verden. Her er dagens middagsklokke. Tiden er riktig, det er også tidssonen. Datoen er dog feil, men det er å skru seg ihjel for å justere den. Det får være til en annen gang.

Fredag-04-05-12.jpg


Frode.
 
Og hvor i verden er du denne fredagen da?

Middagen ser dog litt sprekere ut enn den vanlige Dolmio, riktig?
 
Og hvor i verden er du denne fredagen da?

Middagen ser dog litt sprekere ut enn den vanlige Dolmio, riktig?

Sprekere og sprekere fru Bl....... Hadde de enda lært seg å bruke basillikum i rikelige mengder. Men dog - er man sulten så spiser man det meste.

"Og hvor i verden .....": På holmen - dvs. Phuket

Frode.
 
Takk takk..

Raymond.. Jeg er ikke noe flink til og skrive Polsk men kan lese det..

:) :) :D

Du har også en nydelig submariner og du er nok også proff fotograf... Da du tar ekstremt bra bilder..

Tusen takk for fine ord! ;)
Når det gjelder polsk, så begrenser det seg til dette!:D he he!
 
"Og hvor i verden .....": På holmen - dvs. Phuket

Frode.
Jeg luftet bikkjene like ved hytten din idag, og vurderte å banke på for en mini-GTG. Istedet ble jeg overveldet av en voldsom trang til å kjøre Defenderen på skogsbilvei. Kanskje en annen gang.
cdddd89b.png
 
Oooooo, sweet DD, lightningi! Har du unboxet den eller er den en gammel traver for deg?

Jeg prøver meg på en altfor fiks No Radiation med Hulken.
NoRadiation.jpg