Dagens klokke

bilde-27.jpg


Sitter å venter på et fly som skulle ha avgang 08:22, som nå ikke flyr før 11:00 :(
 
For øvrig vil jeg oppfordre deg til å oppdatere din høyt skattede presenteasjonstråd, Hopalong - det er mye snacks som har kommet til siden sist, er det ikke? :D

Jo, det har du rett i. :) Det kommer.

I anledning Pi-dagen kan jeg opplyse eventuelle interesserte om at omkretsen til klokken nedenfor er 9,389 cm og arealet, inkludert bezel, er 7,02 cm2, dersom jeg legger til grunn uvøren skyvelærbruk og stoler på det lille som er igjen av ungdomsskolepensum.

P3141402.jpg
 
Beklager doppeltpost idag, men måtte prøve klokkeholderen jeg fikk av Minuteman.

En dag skal jeg rigge opp med blitz og det hele med samme bakgrunn, tror det vil gjøre seg.

14022012.jpg
 
Jo, det har du rett i. :) Det kommer.

I anledning Pi-dagen kan jeg opplyse eventuelle interesserte om at omkretsen til klokken nedenfor er 9,389 cm og arealet, inkludert bezel, er 7,02 cm2, dersom jeg legger til grunn uvøren skyvelærbruk og stoler på det lille som er igjen av ungdomsskolepensum.

P3141402.jpg

Hadde ikke du herreversjonen av denne også? ;) (den som har likt areal og omkrets)
 
Gjør som Prippa og dobbelposter,
av ingen annen grund enn at jeg koser meg i Barcelona torsdag-mandag
Sånn - nå fikk jeg skrytt av det med :)
UOKph.jpg


Pluss/minus sekunden på 36timers bruk. :eek:
 
For et Ur Tore!

Har endelig fått Exploreren av armen noen dager nå og er på tilvenning til 42mm. Ny reim gjorde underverk for denne klokken, og det er nesten så det påvirket form og størrelse (??) Ser i alle fall ikke mye feil ut nå.

L1010965.jpg


Dette bilde får meg til å revurdere hele kolleksjonen min ( dvs salg til fordel for en Jaeger eller to )!
Nydelig ur, og skremmende fin med mørkebrun rem. God!
 
Damn, den der var ikke verst. Ser ut til å være perfekt størrelse også. Ante ikke at det gikk an å få dette ETA GMT-verket i en klokke til under 400 Euro.