For øvrig er ikke monogram-sko så ille hvis lenge man har et litt "tongue-in-cheek" forhold til det. Jeg har selv et par festlige Gucci monogram-sneakers som sikkert hadde passet bedre til en hip-hop artist enn til en WIS med Seiko og NATO-rem.![]()
Skal ikke være redd for litt jåleri, karer! Skal se meg med skjerfene mine, dere. Når jeg flanerer rundt mens jeg titter på håndleddet mitt...
Dagens;
etter en god uke på mesh var det på tide å få 5167 over på Stingray:
![]()
Dagens;
![]()
Er det bare meg, eller mangler det noen hundre sider i denne tråden? Jeg var kommet til 900 ett eller annet.
Dagens;
![]()
NICE, det står respekt av rem-"forsøkene" dine Ursa Major...synes det var en fin kombo, men tror jeg heller mer mot det originale på dette uret![]()
Da har du hatt litt av en jobb
Tror ikke det mangler sider her, men du må på en måte "sirkle inn" det sidetallet du leter etter. Som du ser så er det sprang på 10, 40, 50, 100 osv alt etter hvor nærme du er. Vanskelig å forklare, men jeg har i alle fall funnet alle sidene jeg har forsøkt meg på på 900-tallet.
Før kunne man komme lenger enn side 528 uansett hvorda nman gjorde, direkte inntasting i slutten av adressefeltet f.eks. Nå går ikke det. Det er bare 528 sider totalt, virker det som.