Dagens klokke

PA310091.jpg
 
Nydelig!
Rett og slett!
Vedlegg gjerne oppskrift for denslags macro-shots.....:cool:

I tillegg til flatt dagslys er det denne ruggen som gjør susen. Nikons desidert skarpeste 200mm som tilfeldigvis også har 1:1 macro (bildet over er i tillegg beskjært en god del). Metall hele veien og en fryd å bruke. Den tilbringer dessverre mesteparten av tiden sin i bagen, men det må jeg prøve å gjøre noe med!

TBE_0743.jpg
 
I tillegg til flatt dagslys er det denne ruggen som gjør susen. Nikons desidert skarpeste 200mm som tilfeldigvis også har 1:1 macro. Metall hele veien og en fryd å bruke. Den tilbringer dessverre mesteparten av tiden sin i bagen, men det må jeg prøve å gjøre noe med!

Fantastisk!:eek:
Frigjør monstret, og la oss få gleden av flere bilder av den sorten. Slikt utstyr fortjener å bli brukt.
 
I tillegg til flatt dagslys er det denne ruggen som gjør susen. Nikons desidert skarpeste 200mm som tilfeldigvis også har 1:1 macro (bildet over er i tillegg beskjært en god del). Metall hele veien og en fryd å bruke. Den tilbringer dessverre mesteparten av tiden sin i bagen, men det må jeg prøve å gjøre noe med!

TBE_0743.jpg

Coming to a Chronswiss near me! :p
 
Har vært en fryd å bære Minervaen i dag, men nå startet arbeidet, og da passer det dårlig med et ur man er redd for å få riper i. Så i natt blir det denne:



L1030314.jpg