Dagens klokke

Guttetur2012-1.jpg


;)
 
Eterna

Fantastisk vær i dag..
25102011234.jpg


og da ble det en tur med hund og hagle. Så ikke ei fjær, men å være alene i fjellet er ganske deilig ;)
25102011235.jpg
 
Apelnsin sesongen er i gang! Vitamin c i sin reneste form. Nam!

Fortsetter RolexOmegafri uke; Chronoswiss Timemaster.

395b22bd.jpg
 
Pen den klokka di prippa ;)

Helt sprøtt fint vær i Bergen i dag. Løvstakken, 477 m.o.h i bare t-skjorte den 25.Otober :eek::D:D

Varden på toppen! Litt uklart bilde av selve klokka der, men det er den kjære Seikon min. SKX007 ;)
 
Startet dagen med gårsdagens kjøp som ble gjort i en møbelforretning litt utpå kvelden i går. Fin klokke og hyggelig selger.


l1030285.jpg




Så avslutter jeg kvelden med penklokken, som jeg fikk/arvet for noen uker siden. Jeg hadde vært hos mine foreldre og spist middag. Mens vi inntar kaffe og noe attåt kan min far fortelle at hans far, som døde i 1970, hadde en IWC i gull. (Kjenner at jeg blir gira).Denne hadde han kjøpt på fabrikken i Sveits omtrent i 1957. Etter hansa død har uret ligget urørt i et smykkeskrin helt til jeg fikk pølsefingrene mine på det. Han hadde forøvrig en Omega til hverdags. Så denne klokken ble kun brukt hver søndag i en ti, kanskje 12 år. Muligens lørdager også. Lite brukt altså. Uret kom på en Elastia Flexus lenke i 14k. Regner også med at kassen er i samme legering. Har forøvrig ikke funnen noen slike merker på yttersiden. Har fått montert en enkel alligator skinnreim istedet. Uret har forøvrig kalber 88 verk.


l1030286i.jpg
 
@Frode: det hardt, men jeg holder ut. Uten RolexOmega på tredje dagen!
@Minuteman: herregud så lekker på nato. Litt usikker på pysjen, men...;)
LLD i dag.

45273047.jpg