Dagens klokke

Møtedag idag

Perrelet_dagens.jpg
 
Seiko "Samurai" starter denne dagen som ser ut til å bli en perfekt høstdag.
Egentlig en undervurdert beater som hadde fortjent mer WT.
Artig å se flere av sorten! er gulle-fornøyd med min. :) Synes designet er litt 70-talls-retro-inspirert, men likevel moderne. En solid beater med enkelte design-elementer som er ganske kreative og spenstige!
 
Slapper av med en av favoritt seriene på datan, Noen som klarer å gjette hva jeg ser på?;)

4fa054f1-f783-2ff6.jpg


Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Slapper av med en av favoritt seriene på datan, Noen som klarer å gjette hva jeg ser på?;)

4fa054f1-f783-2ff6.jpg


Sent from my HTC Desire using Tapatalk

PawnStarZZ! Elsker det showet, men nå tror jeg at jeg må ha sett alle episodene minimum 3 ganger :D
Passende klokke forøvrig, har sett Rickz med en lignende Breitling på showet :)

.-V
 
Kunne snart tenke meg å poste dagens med min nye Certina DS first. Men posten og tollimport har snart brukt 3 uker på å tollbehandle pakken:mad: Etter 3 mailer og 3 telefoner er ihvertfall pakken behandlet, men da er neste hinder å få den til Bergen. Selve behandlingen tok den nette sum av 14 minutter etter sporingen å dømme.
Da det tikket inn melding fra posten at pakken var tollpliktig, skjønte jeg fort hvor dette bar. Så bestilte en ventepølse fra Singapore. En monster! Levert på døren formidagen 5 dager etter bestilling!!:D
Kan nesten takke posten for udugeligheten. Hvorfor har jeg ikke kjøpt en monster før? Her på grå maratac nato.
4689739b855dded1edb954d7368f0ab1_015.jpg
 
Haha, vi må ha lik smak på klokker, Bjørgvin! Jeg trives bedre og bedre med min DS First Auto, men synes den er litt for fin i steinrøysa og vurderer sterkt en Black Monster! Jeg er veldig spent på å høre sammeligningen på lume mellom desse to klokkene, så dette passer meg perfekt! :)
 
Explorer i dag.
Og nok en strålende dag i fjellet!

9216C469.jpg

Flott klokke, Frodo!
Jeg har vært redd for at 36mm er for lite, selv om jeg prøvde Mogens' på GTG'en og fant den stor nok, men den ser ikke liten ut på deg og vi har ganske like håndledd - om jeg ikke husker feil.

For dette er vel en 36mm, er det ikke?