Dagens klokke

2da4ed07.jpg

Desverre ikke min klokke i bakgrunnen, men min kollega takker mightymovers for en hyggelig handel.

Og jeg har funnet noe nytt å spare til.

Jeg har snytt dere for en utpakking i dag! En Casio ProTek. Klokken kom i den mest tarvelige boksen jeg har sett... Artig sak, og faktisk fenomenalt komfortabel å ha på armen- at den trenger 30 minutter for å vise riktig temp, og at brukermanualen er en PDF på 14 sider, gjør den på grensen til kitchy. Kort fortalt: Jeg digger den, og den er en morsom bytting i samlingen min ;)

Jeg har snytt dere for en utpakking i dag! En Casio ProTek. Klokken kom i den mest tarvelige boksen jeg har sett... Artig sak, og faktisk fenomenalt komfortabel å ha på armen- at den trenger 30 minutter for å vise riktig temp, og at brukermanualen er en PDF på 14 sider, gjør den på grensen til kitchy. Kort fortalt: Jeg digger den, og den er en morsom bytting i samlingen min ;)

Grattis da :)

Ikke akkurat mitt førstevalg, men absolutt en tøff klokke!

Påskeferie

Da er gutta fremme. Den ant siste etappen tok 10 timer, 32 minutter og 36 sekunder. Vi får stole på Tutima og Lemani 5100:

Reise-1.jpg

Junior og senior fordriver aktiv venting før ombordstigning:

Reise-2.jpg

Junior har skiftet til aften klokke for å innta en spare ribs på den lokale Hardrock Cafe-en. Senior nøyer seg med en nachos. Men la oss få sagt det med en gang. Nachos-en var helt elendig, for store chips, for lite og for mager ost samt alt for lite halepionjos (mest sannsynlig skrevet feil):

Reise-3.jpg

Frode.