Dagens klokke

NICE, det står respekt av rem-"forsøkene" dine Ursa Major...synes det var en fin kombo, men tror jeg heller mer mot det originale på dette uret :D

Støtter det! Den kombinasjonen så umiddelbart meget lekker ut, men samtidig føler jeg at denne må sitte på gummien sin. Det blir liksom ikke det samme uten.
 
Apropos naut... :mrgreen:

Var innom kontoret til en kamerat som selger landbruksutstyr. Han hadde et stort bladstativ på veggen. Litt narvesen, bare at bladene het "bonden", "landbruk", "buskap" o.l. Jeg kikket litt på sistnevnte meget smale publikasjon. Etter å ha bladd opp i et par nr av de viste det seg at samtlige hadde midtsideku!!! Fikk med dette bladet som suvenir og deler med dere:

L1000848.jpg


L1000849.jpg
 
Hehe joda, folkens, originalremmen er handlet inn, men ikke kortet ned enda.
Må gjøre noen forsøk til; rem i løveskinn med pels, rød strutseforhud og ikke minst leggskinn fra påfugl. Gir meg ikke før jeg er "over the top".

Personlig likte jeg faktisk stingray bedre enn mesh, så vi lander vel på originialen til slutt.
 
Før kunne man komme lenger enn side 528 uansett hvorda nman gjorde, direkte inntasting i slutten av adressefeltet f.eks. Nå går ikke det. Det er bare 528 sider totalt, virker det som.

Da har du hatt litt av en jobb:D
Tror ikke det mangler sider her, men du må på en måte "sirkle inn" det sidetallet du leter etter. Som du ser så er det sprang på 10, 40, 50, 100 osv alt etter hvor nærme du er. Vanskelig å forklare, men jeg har i alle fall funnet alle sidene jeg har forsøkt meg på på 900-tallet.
 
Før kunne man komme lenger enn side 528 uansett hvorda nman gjorde, direkte inntasting i slutten av adressefeltet f.eks. Nå går ikke det. Det er bare 528 sider totalt, virker det som.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Jeg finner alle de sidene jeg ønsker, uansett om jeg trykker på sidetallene, eller skriver dem inn i adresselinjen...
 
Mulig jeg er temmelig uklar. Men, hvordan komme seg til side 950 i denne tråden nå, feks?

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Jeg finner alle de sidene jeg ønsker, uansett om jeg trykker på sidetallene, eller skriver dem inn i adresselinjen...
 
Mulig jeg er temmelig uklar. Men, hvordan komme seg til side 950 i denne tråden nå, feks?

Jeg trykker på side 957 og skriver så inn 950 i adresselinja, alternativt blar meg tilbake 7 sider ved "side-indikatoren" :)
 
Akkurat slik har jeg gjort det også, da er det tydeligvis noe galt på min epplefon og nettleser, for nå komme jeg kun til denne siden

Jeg trykker på side 957 og skriver så inn 950 i adresselinja, alternativt blar meg tilbake 7 sider ved "side-indikatoren" :)
 
Beklager å kludre til tråden med OT-tull. Mysteriet er oppklart; jeg hadde valgt å vise flere innlegg pr side enn forumstandard, følgelig fikk jeg halvparten så mange sider i tråden ;)
 
Beklager å kludre til tråden med OT-tull. Mysteriet er oppklart; jeg hadde valgt å vise flere innlegg pr side enn forumstandard, følgelig fikk jeg halvparten så mange sider i tråden ;)

Må ikke kødde med forumstandarden! :p
 
Hele forrige ukes (og litt i uken før det) klokke. Bortsett fra noen timer med en G-Shock på armen én av dagene.

2011-07-04163118.jpg


Veldig fornøyd med at den, etter to uker, bare går 7 sekunder for fort :)
 
Dagens!

Sommerjobben er på plass, utstyret er på plass og klokken er på plass! Jeg kjører sthil;)

Ønsker alle en riktig god kveld!



Torje
 
Seamaster i dag.
Siste arbeidsuke før det er ferie. :D
Bør vel begynne å varve ned jevnt og pent gjennom hele uka slik at man tåler ferien.

040711.jpg

Hvilken modell av Seamasteren er dette? 2254? Med sølv skive eller er det bare bildet som tøyser litt?
 
Min datter er for tiden på en måneds ferie i USA og jeg strever med å holde greie på tidsforskjellen - for telefonkontakten sin del. Kjøpte meg en Perpetual GMT, men fant ut at den var litt vanskelig å tyde. Så nå har jeg skaffet meg et skikkelig ur med dual time. Et kjapt blikk på klokken og jeg vet umiddelbart hvor mange klokken er både i Washington og her hjemme.

To urverk, made i Japan, original Orient skinnrem. Fantastisk klokke!


H
V
A

K
A
N

D
E
T
T
E

V
Æ
R
E

F
O
R

S
L
A
G
S

K
L
O
K
K
E
?














073.jpg



hahahahahahahaha - hihi, der lurte jeg dere :D

Kan vel tillate seg litt tull i denne stille ferietiden, eller?
 
Lånte en kompis sin Citroën ID19 Break i går og rattet rundt i nabolaget og vekket oppsikt ;) Blir aldri lei av å kjøre DS/ID. 60km/h over fartshumpene, men bilen flyter rett over mens man så vidt merker humpen. Genialt!

IMG_0202.jpg
 
På bryggen en sommerkveld i Bergen. Ikke er det varmt. Ikke er det fint vær...

6db3d6b1-2471-47d9.jpg


6db3d6b1-248c-c2c8.jpg


Men spiller det egentlig noen rolle? Ny sub, ferie, kald øl og bølgeskvulp i stille omgivelser - hva mer kan man be om? Livet blir neppe bedre enn dette.