Dagens klokke

Det der så virkelig lekkert ut, M!
Dessuten er jeg mørkegrønn av misunnelsen på din Vintage AT!
Den er så inni hel#%te lekker!:D
 
Kø!

1bfae939.jpg

Dette var fin kombo, hvor er den remmen kjøpt?
 
Advarsel

Øvelseskjøring med "poden" i Lillestrøm området idag.
Da anser jeg dere her på TS som advart.
Passende med Speedmaster X-33 synes jeg. :D

BMW_GSX_X33.jpg
 
Det der så virkelig lekkert ut, M!
Dessuten er jeg mørkegrønn av misunnelsen på din Vintage AT!
Den er så inni hel#%te lekker!:D

Takk for det Frodo, den er ganske lekker ja ;)

I kveld er det 81-års lag. Varmer opp med "innsikt" på jobben og naturligvis...
03072011169.jpg
 
Frodo, jeg var sikker på at du lovte å aldri legge inn flere bilder av LLD. Hvordan skal jeg noen gang få rå til en Rolex når jeg blir fristet av denne vakre klokken gang på gang?

Vis litt medmenneskelighet og post heller noen Inexbilder:D

Holder på med innredning av mitt eget klokkerom, lite riktignok, men stort nok - og en veldig koselig furtebu.
Det blir tunge løft og da er det kjekt med en lett klokke.

010-3.jpg
 
Tilbake fra 23 mil med øvelseskjøring med guttungen, puhhhh.
På med LLD`n, finne fram kaldt drikke og lene seg tilbake for å nyte synet av Hushovd i GUL trøye! :D

LLDlume.jpg
 
Jaja, bruker denne nå også, den er jo så fin :) Skulle gjerne brukt GMT snart, men orker ikke sette ledd tilbake på lenken. Kanskje på tide å utvide utvalget av nato-stropper.

03072011170-1.jpg
 
Se på skjorta mi da, hadde ikke akkurat blitt så mye mer macho uten de skoene :p
 
Jeg sa ikke et ord til kjerringa da jeg viste henne bildet ditt Mathfjeld, men da hun så skoene og skjorta så kom følgende frase - og jeg gjentar ordrett:

"Makan til femi type!" - og litt etterpå kom dette: "Kjenner du fyren?"

Hvorpå jeg raskt repliserte at "han var garantert ikke tilstede på rolextreffet onsdag".

Etter min inntreden på TS har jeg måttet lyve om klokkekjøp og om priser, nå må jeg jaggu lyve om hvem jeg omgås også :D