Dagens klokke

bilde.jpg
 
Spekemat til middag og rømmegrøt til kvelds...

Liker den klokken din veldig godt, Morini.

Har blitt utrolig glad i Monster'n - mot alle odds får den mer WT enn Seamasteren.
Monster går forresten til alt, nå også til Stabburskurv fra Berge...:D

030-2.jpg
 
:eek:

Jeg gjentar meg selv, det går for seg her på sonen!

Selv har jeg endelig fått tilbake Doxaen min fra urlegen (urologen?) etter ublidt møte med en brostein. Jeg sa at jeg nettopp hadde fått den, så han hadde ikke hjerte til å la den gå inn i køen bare for en viserjustering, tok heldigvis bare noen dager ;)

300T.jpg
 
Hei folkens. Ny her, men har allikevel vært med en stund :)
Interessen for klokker har hele tiden vært til stede, men etter å ha lest en del på forumet, ser jeg jo nå hvorfor dere er så mange..

Min 40-års gave fra min kone:

2011-06-05220122.jpg


Det er litt av en gave å få på sin 40 års dag. Og helt tatt på senga, bokstavelig talt :)
Hvordan jeg skal overgå det på hennes dag, vet jeg sannelig ikke. Men har jo 5 år på å finne det ut :)

Velkommen til forumet- gratulerer med 40 årsdag og ny klokke!

Mener ikke å fornærme hverken deg eller kona- men fikk dere papirer med og er sikker på at den er ekte? (Det er endel ting som ser litt underlig ut, men kan jo være bildet som gjør det, eller jeg som er overdetaljfokusert.. )
 
Hei folkens. Ny her, men har allikevel vært med en stund :)
Interessen for klokker har hele tiden vært til stede, men etter å ha lest en del på forumet, ser jeg jo nå hvorfor dere er så mange..

Min 40-års gave fra min kone:

2011-06-05220122.jpg


Det er litt av en gave å få på sin 40 års dag. Og helt tatt på senga, bokstavelig talt :)
Hvordan jeg skal overgå det på hennes dag, vet jeg sannelig ikke. Men har jo 5 år på å finne det ut :)

Knall flott klokke! Jeg kan ikke se noe galt med den :) og jeg har sett mange, og spotter en fake på 100m avstand ;)

AW :)
 
Knall flott klokke! Jeg kan ikke se noe galt med den :) og jeg har sett mange, og spotter en fake på 100m avstand ;)

AW :)

Godt å høre- hater å se folk bli lurt (og det har skjedd..)

Hengte meg opp i:
- "Bezelperlen" (Ser ut som den er "senket" ned i bezelen)
- Bezeltaggene rundt 50 (ser tykkere ut enn de andre og ikke "skarpe")
- L i ROLEX under rolexkrona ser ut som den står veldig langt til venstre
- "Swiss made" kl 6 ser ut som har veldig langt mellomrom mellom ordene

Helt sikkert bare bildet som spiller meg et puss :)

16613 er fine ur er i alle fall..
 
Godt å høre- hater å se folk bli lurt (og det har skjedd..)

Hengte meg opp i:
- "Bezelperlen" (Ser ut som den er "senket" ned i bezelen)
- Bezeltaggene rundt 50 (ser tykkere ut enn de andre og ikke "skarpe")
- L i ROLEX under rolexkrona ser ut som den står veldig langt til venstre
- "Swiss made" kl 6 ser ut som har veldig langt mellomrom mellom ordene

Helt sikkert bare bildet som spiller meg et puss :)

16613 er fine ur er i alle fall..

Her prater vi 40-års gave, de som ikke vet hva de prater om bør da iallefall ha vett til å holde kjeft ;)

AW
 
Her prater vi 40-års gave, de som ikke vet hva de prater om bør da iallefall ha vett til å holde kjeft ;)

AW

Spiller da ingen rolle om det er 40-års gave, thomaswi har noen gode poeng her, og han prøver bare å hjelpe.

Forstår ikke kritikken din, Mr. Jeg-spotter-en-fake-klokke-på-100m-avstand :confused: