Dagens klokke

a75bea06.jpg


Noen ganger er det helt ålreit.
 
Kveldens for meg er selvfølgelig 50-års gaven :D
Har ikke stilt dato og "hometime" enda, men det er "dagens bilde"
Vært meget opptatt med gjester, åpning av gaver, fotografering og selvfølgelig unboxing tråden her på TS.
Jeg er så inn i h..... fornøyd med denne klokken!!!!!!!!!!!!
Er så utrolig vakker, classy, ikke "over the top" mye glitter og stas, bare akkurat passe IMO :D

 
Redigert:
Kveldens for meg er selvfølgelig 50-års gaven :D
Har ikke stilt dato og "hometime" enda, men det er "dagens bilde"
Vært meget opptatt med gjester, åpning av gaver, fotografering og selvfølgelig unboxing tråden her på TS.
Jeg er så inn i h..... fornøyd med denne klokken!!!!!!!!!!!!
Er så utrolig vakker, classy, ikke "over the top" mye glitter og stas, bare akkurat passe IMO :D

Liggende_boks3.jpg

Gratulerer! Både med uret og dagen!
UN står det virkelig klasse over. Vakre og tidløse ur!
Igjen - gratulerer!
 
Har ikke sett noen bilder hvor du lufter gullet enda Anders ? :)

Nja, det finnes nok et par bilder om du går tilbake i tid. Ofte bruker jeg dessuten gullklumpen ved anledninger der det ikke passer seg å dra fram mobil eller kamera :)

Men kun for deg, i dag er det gulldag ;)

Klokkebilder606.jpg


Klokkebilder609.jpg


Klokkebilder613.jpg


Klokkebilder615.jpg
 
Hei folkens. Ny her, men har allikevel vært med en stund :)
Interessen for klokker har hele tiden vært til stede, men etter å ha lest en del på forumet, ser jeg jo nå hvorfor dere er så mange..

Min 40-års gave fra min kone:

2011-06-05220122.jpg


Det er litt av en gave å få på sin 40 års dag. Og helt tatt på senga, bokstavelig talt :)
Hvordan jeg skal overgå det på hennes dag, vet jeg sannelig ikke. Men har jo 5 år på å finne det ut :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Helsvett
Det er litt av en gave å få på sin 40 års dag. Og helt tatt på senga, bokstavelig talt :)
Hvordan jeg skal overgå det på hennes dag, vet jeg sannelig ikke. Men har jo 5 år på å finne det ut :)

Velkommen, din kone har jo allerede sørget for at du er riktig antrukket :D (Et og annet TS medlem liker jo Rolex)
Har det samme problemet i forhold til min kones 50 års dag, men har bare drøye 2 år på å finne ut av det!
 
Hei folkens. Ny her, men har allikevel vært med en stund :)
Interessen for klokker har hele tiden vært til stede, men etter å ha lest en del på forumet, ser jeg jo nå hvorfor dere er så mange..

Min 40-års gave fra min kone:


Det er litt av en gave å få på sin 40 års dag. Og helt tatt på senga, bokstavelig talt :)
Hvordan jeg skal overgå det på hennes dag, vet jeg sannelig ikke. Men har jo 5 år på å finne det ut :)

Hmmm. Noe kjent med den Rolexen der gitt...
Kanskje jeg var fru Falx' hemmelige hjelper når hun handlet presang...;)