Dagens klokke

Løypefiksing på Ulriken. Maltraktert utforløype etter NC-ritt i regn forrige helg.
SNC01144.jpg


180 graders panorama rett før uværet setter inn. Fra venstre: MSAR, Bergen by og løypen.
SNC01148.jpg
 
Pent!

Fått meg ny klokke! :p

Neida, fikk prøve denne herligheten fra en kamerat i går (ja i går...) Han fortalte hvor sint han hadde blitt da han fikk ei "teit" klokke til konfirmasjonen i stedet for en moped. Tror ikke han er så sinna lengre:grin:

 
IWC Portuguese Automatic (7 Days) i dag.

64a62dd9.jpg

Ikke ofte kjerringa har noen kommentar til klokkene her på forumet, men i dag ble det reaksjon! Jeg lurte da på om hun mente at jeg burde kjøpe en slik og hun svarte begeistret "JA!". Jeg nevte selvsagt ikke noe om prisen;)

Om TS-vennene skal vente på den unboxingen kan jeg vel bare si takk for meg - og på gjensyn om en ti års tid :sad:
 
Electric Blue på Hirsch Heavy Calf, som jeg lånte fra Speedmasteren min. Ser overraskende bra ut syns jeg :) Synd med flatt lys da jeg tok bildet, får ikke fremhevet det "elektriske" i skiven godt nok med iPhone-kamera.

IMG_0167.jpg
 
Digg med safirglass på Seikoen :D
_MAT3345.jpg


synd at den ikke tålte trykktest selv med nye pakninger. Hmmmm....
 
Electric Blue på Hirsch Heavy Calf, som jeg lånte fra Speedmasteren min. Ser overraskende bra ut syns jeg :) Synd med flatt lys da jeg tok bildet, får ikke fremhevet det "elektriske" i skiven godt nok med iPhone-kamera.

IMG_0167.jpg

Pen EB Semmern!

Har fått meg ny gammel i dag:
L1000580.jpg