Dagens klokke

Skitur i dag, og i mangel av en god beater har jeg fått liv i (les: byttet batteri) min Swatch Irony stainless steel four (4) jewels som jeg kjøpte i St. Tropez for ni år siden.
b2e8a0df-0aa0-a08a.jpg

Datoen er riktig stilt, den bare venter til nærmere 01.00 før den bytter ;)
 
Denne har overtatt håndleddet den siste tiden. Utrolig komfortabel og en gedigen kvalitetsfølelse.
Nå spørs det bare om jeg får mannet meg opp til å helbørste lenken.

IMG_0660.jpg
 
Skal sies :) Er du pilot du også da? :D Ser at turen går fra Elverum til Hamar, men at det er en eksempel-plan bare? :)
Det stemmer at det bare er en eksempel-plan. Riktignok har Elverum/Starmoen byttet ICAO-kode fra ENHN til ENSM..

I Dag ble det litt østtysk finmekanikk (haha).
 
Grattis med første Rolex Larsern, risken er at det ikke blir den siste;)

Dødspen Radomir frankrs, hva slags rem har du på den?
 
Et av forumets familiemedlemmer er på langtur

Ikke dagens bilde og heller ikke av undertegnede. Dermot er det bilde av husets 20 åring (i april) som har dratt på lagtur og derfor fikk 20-års gaven litt før tiden.
Bildet er 4 dager gammelt - sorry.

For tiden er hun i India. Siden reisefølget har lagt ut blogg som hele verden kan lese, så er det sikkert greit at jeg lar dette fotoet stå et par dager. Og skal man på langtur er det kun ett ur som gjelder. Jayeff - ser du noe kjent på armen til jenta til høyre (du får blåse opp bildet).

DSC_0477.jpg


Billed teksten lyder: "Bilde av Fru Inder og oss fra takterrassen hennes. I bakgrunnen ses den blaa Aladdinbyen Jodpur"