Dagens klokke

2ed445b3-1010-f02a.jpg
 
Ikke dagens, men har vært litt opptatt de siste dagene. Folk har blitt tilgitt før ;)

IMAG0078.jpg


Overtalte en på jobben til å bestille en Orient som "ventepølse" mens han sparer til en
Seamaster. Fikk prøvd den på armen, fin klokke og en voldsom kvalitets-følelse sammenlignet med prisen. Fikk nesten lyst til å bestille en selv, for å ha som beater.

Eneste er at han har klart å ripe opp både glass og bezel allerede. Vet ikke om det er han eller klokka sin skyld..
 
Denne har vært mye av og på armen siste dagene:

WP_000102.jpg



Har vært så heldig å få låne den litt av Bullit for å teste ut størrelsen. Konklusjon: 44mm er for svært for meg. Glem alle drømmer om en klokke en kan kjøpe gaver (remmer) til. Hvertfall glemme de til jeg ønsker å betale for en 40mm Panerai...

Nå fortsetter jakten på en <40mm klokke.
 
Takk for alle gratulasjoner, veldig hyggelig:)

Gullungen er lagt, og den nybakte far kan nerde litt før en ny søvnløs natt venter....

IMG_3230.jpg
 
Først og fremst: gratulerer så mye til Krille med tidenes unboxing!

Også over til dagens:

Ikke så spennende kanskje, men hva kan jeg si? Jeg liker skiven på den utrolig godt!
 
Artig bakgrunn da ;). Ser det står VFR oppi der også nå, du burde sørge for noen "dagens klokke" bilder fra lufta :D
 
Først og fremst: Gratulerer så mye Krille!
51bf2487-208f-50e7.jpg

PAMen er endelig tilbake, nå venter jeg bare på en ny rem som er bestilt:)
 
Ingen overraskelse at Breitling Colt Auto fortsatt sitter på håndleddet. Gummien er byttet ut med all black NATO i dag. :p

CIMG0971.jpg