Dagens klokke

I dag var det mye lekkert her!:D

32752b4c.jpg

Prøver nye remmer, fortsatt alt for stort til å komme under skjorta. Men hva skal den under der å gjøre, da syns den ikke?

IMAG0006.jpg

Champis og Suunto ikveld, hehe..

Det vistnok blitt veldig pop å si hvilken mobil man bruker, så dette er tatt i dårlig belysning med 3GS :oops:

e5f3fbb0.jpg

Dagens nyervervelse :)
Er vel en Pilot Hommage av noe slag med et veldig fint Hamilton 917 verk som tikker
Og siden det er så mye snakk om mobilkameraer kan jeg nevne at bildet er tatt med min Nokia e72. QWERTY er mye bedre en touch screen:mrgreen:
20092010303.jpg

Dagens nyankomne. Etter at jeg ga slipp på min 2254 har savnet etter dette klassiske designet vært stort. Nå er den tilbake i nyere og lettere utgave.

IMG_0332.jpg

..Etter at jeg ga slipp på min 2254 har savnet etter dette klassiske designet vært stort...

Nydelig titan-seamaster du har der, kasmir. Du kan trøste deg med at din eks får masse armtid hos meg, senest i helgen på jakt i storslått natur i Jotunheimen med nydelig vær, fersk, men flink bikkje og fem ryper i sekken. Livet blir ikke så mye bedre enn det. (Beklager at bildet er et par dager gammelt - det er befriende fritt for dekning i jaktområdet:)).

P1010343.jpg

Gratulerer med bra jakt, morini!
Kjenner jeg er litt misunnelig. Med tre småttiser er det vanskelig å få grini seg til noen dager med hagla på skulderen.

Men la det gjerne hagle inn bilder med jakt motiver, så går det an å drømme litt...:mrgreen:

19e2b6f2.jpg