Dagens klokke

Klassisk, ja. Kjedelig, nei!

0F31EAB5-0871-4E4F-8D66-C9E4722D3744_zpsvfdqkso6.jpg
 
Total strap bonanza her nå, men denne måtte på etter at jeg hentet den hos mitt lokale post i butikk: Meyhofer Messina 22mm XL. Jeg skal ikke skryte på meg å ha prøvd voldsomt mange forskjellige skinnreimer eller reimer generelt, men denne var jo vanvittig behagelig myk.

Så i god "har lite å gjøre når man er i pappaperm med minstemann når minstemann sover"-stil så smeller jeg til med litt mer Ranger porr!

Tudor%20H%20Ranger%20Meyhofer%20Messina_zpsec92xqhu.jpg



Tudor%20H%20Ranger%20Meyhofer%20Messina%20front_zps60uy5xpm.jpg
 
Total strap bonanza her nå, men denne måtte på etter at jeg hentet den hos mitt lokale post i butikk: Meyhofer Messina 22mm XL. Jeg skal ikke skryte på meg å ha prøvd voldsomt mange forskjellige skinnreimer eller reimer generelt, men denne var jo vanvittig behagelig myk.

Så i god "har lite å gjøre når man er i pappaperm med minstemann når minstemann sover"-stil så smeller jeg til med litt mer Ranger porr!


Tudor%20H%20Ranger%20Meyhofer%20Messina%20front_zps60uy5xpm.jpg

En så utrolig undervurdert klokke... Hvorfor kjøper ikke flere denne? Synes den er helt fantastisk kul :D

Denne remmen synes jeg passet utrolig godt forresten.
 
Redigert:
En så utrolig undervurdert klokke... Hvorfor kjøper ikke flere denne? Synes den er helt fantastisk kul :D

Denne remmen synes jeg passet utrolig godt forresten.

Hjertelig! Den er så definitivt undervurdert! Det er mulig mange er uenig med meg, men i tillegg til å være en Ranger i seg selv og en lillebror til Explorer, så har den et ørlite snev av noe paneraisk over seg. Mulig det er den matte, sorte skiven og de kremfargede, litt store tallene...

Uansett, denne klokka er for oss som står og tisser;)
 
Pulsklokken måtte vike for dwelleren under dagens treningsøkt. Kanskje like greit når formen er laber etter vinterdvalen:p