Dagens klokke

Ikke noe stor Explorerfan, men GOD DAMN for en feit combo dette var...

+ 1

Men er vel egenlig fan, selv om jeg heller mot Polar. Den comboen, og bildet, var helt fantastisk, så nå havnet jeg i tenkeboksen for fremtidige planer (les: drømmer).
 
Eieren har fått alzheimer så jeg har fått overtatt denne. Klokken er 50 år og bærer preg av et langt liv i tjeneste. Takk til @Greg for nytt glass og super service :)

 
Redigert av en moderator:
Stille i heimen... Da kan far sette seg tilbake i godstolen med TS og noe godt i glasset. God helg!:cool:

4408BD96-2972-4450-9888-82A70DF43C87_zpsumhiac8b.jpg



7C285886-CBD9-4453-890A-3D229960BA93_zpsvq6nrch1.jpg
 
Veldig sansen for denne klokken. Har hatt den noen år nå, og den er fremdeles mitt siste klokkekjøp. Men en ny og gjevere er på vei...
Klart man skal ha godt i glasset på en lørdagskveld kjetil_s:)

JK57A5.jpg
 
Veldig sansen for denne klokken. Har hatt den noen år nå, og den er fremdeles mitt siste klokkekjøp. Men en ny og gjevere er på vei...
Klart man skal ha godt i glasset på en lørdagskveld kjetil_s:)

JK57A5.jpg


Godt å se at flere nyter lørdagskvelden! Pen seamaster. Hva ventes inn @HerrUr?
 
Redigert av en moderator:
Passet utmerket å stoppe for et par bilder ti på to;)
cjSQvty.png


Holmenkollhoppet mørklagt:(
1zC6sQv.png


Men hvilken effekt det er på fjernlysene da gitt:eek:;):mrgreen:
FBWeHJa.png


Blir nok en liten stund til i drosjen, men hva gjør nå det når jeg har en Reverso på armen:cool:
bvdZ7Np.png
 
Nydelig dag i Rælingsmarka/Østmarka i dag. Bildene er tatt ved Myrdammen og Nordbysjøen. Møtte på 2 gærninger (ala Stig Henrik Hoff-typer) som har tråkka seg gjennom Østmarka de siste dagene på truger med pulk for å spore ulv. Du ser dem langt utpå isen på bilde nr 3. Legger ved et par ekstra bilder som viser føret...

Klokka er en Festina Bike Chrono 100th Tour de France Edition.