Dagens klokke

IMG_20150124_143132_zps0e33a25e.jpg
 
Nye sko (evt. svømmeføtter:confused:) på goklokka, er endelig i boks:cool:

20150124_141535_zpsuiznbgmv.jpg
[/IMG]

Nå gjenstår bare en tur til urmakeren for å ta av et par lenkeledd.
 
Redigert:
50FB14E7-5874-4D87-B93D-64EFED936D23_zpsddr8ppla.jpg


Blå og blåere

Gratulerer så mye @TomB
Denne er i mitt hode noe av det feteste Rolex har.
Utrolig hvilken effekt den røde viseren gjør i kontrast mot den nydelige blå skiva.
Var der den på finn.no kjøpte ?
Hadde selv den 'vanlige' for en tid tilbake. Men den var uleselig i skumringstiden! Skive og visere hadde en ekstrem liten kontrast.
De har lært ser jeg.
Forventer flere bilder nå.
God helg.
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye @TomB
Denne er i mitt hode noe av det feteste Rolex har.
Utrolig hvilken effekt den røde viseren gjør i kontrast mot den nydelige blå skiva.
Var der den på finn.no kjøpte ?
Hadde selv den 'vanlige' for en tid tilbake. Men den var uleselig i skumringstiden! Skive og visere hadde en ekstrem liten kontrast.
De har lært ser jeg.
Forventer flere bilder nå.
God helg.

Takk @Phenix
Denne kom som respons på en Wtb. Har ikke sett noen til salgs på lenge, men trivelige medlemmer her inne fikset biffen :)
 
Redigert av en moderator:
Godt den fekk seg ein Sydentur @Tutto. Vart feil i logistikken ifjor, og denne vart igjen i bilen på Gardermoen. Sharken har dog vore med. Fint bilde:)

Det var egentlig Sharkmasteren som skulle få blitt med, men tenkte bronse tok seg bra ut i solen. Veldig fornøyd så langt @Oddemann
 
Redigert av en moderator:

Fy flate for en fin klokke.
Balanse og symmetri er stort sett fraværende på denne urskiven, likevel evner den å være helt nydelig.
Nesten så jeg lurer litt på om jeg egentlig valgte riktig ved siste klokkekjøp. På en annen side er det vel fremdeles tillatt å ha fler enn en klokke :D