Dagens klokke

Såpass Ursa? Da rekker du GTGen med andre ord? :D

Jeg håper - jeg håper! Den blir personlig overlevert en kollega i Stockholm, så om jeg er heldig blir det noe farting mellom hovedstedene før neste uke og GTG. Om noen tilfeldigvis skal reise Stockholm-Oslo før den 28. oktober - send meg PM.


Javel? Hint?

Tja.. Det er et sportsur i stål, 40 mm. Viser tid og dato. En del eldre enn meg. Kommer selvsagt egen tråd så snart jeg har mottatt det!
 
4fa0b1f2-ae80-686c.jpg


Panerai i dag og det er den klokken jeg er mest glad i :)
 
Ikke noe er som en god gammel klassiker.
Det har jo vært en del innlegg i det siste om hva som kjennetegner et ikonisk ur.
Det er vel vanskelig å definere. Men helt sikkert er det at kompisen på armen i dag er et ikon! :D

c882790b.jpg

Fy fa... Den omegaen er hekt konge..:D
 
Nice, Rovers!

Jeg har ikke sovet med klokke siden jeg "klubbet" til min kjære med en Super Avenger ved et uhell i søvne.
 
To nydelige GMT'er!:D

Hvordan liker du Glasshütten sålangt Mogens? Jeg merker at det begynner å friste litt med en Sport Evo, men så var det dette med pengene:???::???:
 
Syk - igjen!!
Legen glimrer med tidspresisjon, som vanlig...

Trodde det var oppe og avgjort at du aldri kom til å bli helt frisk igjen jeg, Frodo. Men nå var det kanskje ikke sinnet det var snakk om? ;)

Ønsker deg god bedring, om ikke annet får du i det minste litt kvalitetstid hjemme med klokkene! :)